یوم الله ۱۳ آبان امسال پاسخ محکم ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا

یوم الله ۱۳ آبان امسال پاسخ محکم ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا
چهارشنبه 27 مهر 1401 - 10:26

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، پاسخ محکم ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا و برخی فریب خوردگان دنباله رو سیاست‌های آمریکاست.

العالم - ایران - سیاسی

وحید جلال زاده رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳آبان در سومین جلسه هماهنگی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضوستاد در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال پس از حوادث اخیری که در کشور پشت سرگذاشتیم، با همت همه دستگاه‌ها به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، پاسخ محکمی از سوی ملت ایران به سیاست‌های شیطانی آمریکا و برخی فریب خوردگان دنباله رو سیاست‌های آمریکاست و به حول و قوه الهی، صحنه‌ای برای پاسخ «ایران قوی» به آمریکا و صهیونیست‌ها در راستای خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: مراسم۱۳ آبان، روز بزرگ مرگ بر آمریکا و روز تاریخی هماوردی ملت ایران در مقابله با سیاست‌های یک جانبه گرایی آمریکا و مهر بطلانی بر قدرت نمایی آمریکا و استکبار در منطقه و جهان است.

جلال زاده با اشاره به این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان و دانشجویان پیرو خط امام، نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، بود، گفت: پس از این حادثه، قدرت پوشالی آمریکا شکسته شد و ملت ایران، بازی جهانی و میز مدیریتی آمریکا را در تمام دنیا بر هم زد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما نقشه جهانی را تغییر دادیم. اصل دعوا هم این است که ملت ایران مسیر دیگری را برای توسعه و استقلال طلبی خود به کار گرفتند.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان با تاکید بر اینکه کینه آمریکایی‌ها از تسخیر لانه جاسوسی، هنوز در گفتار و رفتار آن‌ها باقی مانده است، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تمسک به مکتب اسلام و براساس روحیه عدالت خواهی و استقال طلبی، مسیر تازه‌ای را پیش گرفت.

وی با ارائه تحلیلی از شرایط آمریکا در منطقه و خروج فاجعه بار ارتش این کشور از عراق و افغانستان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از شهادت سردار سلیمانی فرمودند، «آمریکا باید از منطقه خارج شود» و همانطور که شاهد بودیم، خروج آمریکا از عراق و افغانستان از خروج این کشور از ویتنام نیز فاجعه بارتر بود.

جلال زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی و حمایت دشمن از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در ایران، حرکت آفندی نیست، بلکه حرکتی پدافندی برای مقابله با اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه و مقابله با قدرت و نفوذ ایران است.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا و اسرائیل و نظام سلطه با ایران، ناشی از ضرباتی است که از ملت و انقلاب ایران خورده‌اند، بنابراین امروز برای تضعیف ایران، دست به هر کاری می‌زنند. نفرت و کینه دشمن از ایران، نشان دهنده آن است که از جمهوری اسلامی ضربه خورده اند و قدرت ایران، سیاست‌های جهان سلطه را درهم شکسته است.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان با بیان این که هر چه در راستای تقویت ساخت درونی قدرت و حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنیم و ایرادات خود را برطرف نمائیم، قطعاً قدرتمندتر می‌شویم، اظهار داشت: در مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال‌ بار دیگر قدرت مردم ایران را به آمریکا و صهیونیست‌ها نشان می‌دهیم.

جلال زاده افزود: مراسم ۱۳ آبان و روز دانش آموز امسال با حضور دانش آموزان فرهیخته و نخبه، در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود و تیری در چشم شیطان بزرگ خواهد بود.

در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و درباره برخی از برنامه‌ها و شعار محوری، بحث و تبادل نظر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها