آغاز درگیری مسلحانه بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در نابلس

آغاز درگیری مسلحانه بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در نابلس
چهارشنبه 27 مهر 1401 - 12:53

منابع نظامی وابسته به رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه از آغاز تبادل آتش بین فلسطینی ها و نظامیان این رژیم در شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

سایت خبری عبری "0404" به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نظامیان این رژیم به منظور بازداشت یک فلسطینی که احتمال می دهند در تیراندازی به نظامیان این رژیم و شهرک نشینان در روزهای اخیر دست داشته، به مناطقی در نابلس حمله کردند.

وی افزود که در این عملیات فلسطینی ها به سوی مهاجمان تیراندازی کردند وی ادعا کرد که در این عملیات هیچ آسیبی به نظامیان این رژیم وارد نشده است.

اما منابع محلی فلسطینی در نابلس اعلام کردند که شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی از دو محور شمال و جنوب، به این شهر حمله کردند و در محله های المخفیه و بلیبوس الاوسط، مستقر شدند.

این منابع خاطرنشان کردند که نظامیان اشغالگر یک جوان به حسام المصری را از منطقه بلیبوس الاوسط و محمود عوده را از منطقه المخفیه با خود بردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به تعقیب گروه مقاومت موسوم به "عرین الاسود (بیشه شیران)" پرداخته و آنها را به تیراندازی به ارتش و شهرک نشینان به خصوص در شهرهای جنین و نابلس در شمال کرانه باختری متهم می کنند.

پربیننده ترین خبرها