حمله تروریستی در شیراز؛ آخرین تیر دشمنان ایران

حمله تروریستی در شیراز؛ آخرین تیر دشمنان ایران
شنبه 7 آبان 1401 - 11:10

دشمنان ایران خسته و رنجور از پایداری مردمان این کشور، در آخرین تلاش برای بر هم زدن امنیت کشور و جلوگیری از پیشرفت آن، حمله تروریستی اخیر در شهر شیراز را ترتیب دادند هرچند باز هم ناکام ماندند.

العالم _ ایران

به نظر می رسد دشمنان ایران هر چه تیر داشتند، برای ضربه زدن به این کشور پرتاب کردند، از جنگ رسانه ای و روانی گرفته تا اقدامات خرابکارنه، توهین به نمادها و شخصیت های دینی و برانگیختن اختلافات فرقه ای و مذهبی بدون آنکه بتوانند ملت ایران را فریب دهند. دشمنان ایران در آخرین اقدام خبیثانه خود، به گروه تروریستی داعش متوسل شدند و حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را ترتیب دادند هرچند باز هم در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

هدف دشمنان از این حمله تروریستی انتقام از مردم ایران بود اما برخلاف انتظار دیدند که میلیون ها نفر در سراسر شهرهای ایران به خیابان ها ریختند تا بار دیگر از کشور و انقلاب و نظام خود حمایت کنند.

ایستادگی ملت ایران دشمنان را دچار جنون کرده است تا حدی که یکی از تروریست های وحشی خود را به مرقد پاک احمد بن موسى الكاظم عليه السلام در شهر شیراز فرستادند، تروریست هایی که روح آنها را با صرف هزینه های هنگفت مسخ کرده اند. این تروریست وحشی در حمله به نمازگزاران در مرقد پاک شاهچراغ به صغیر و کبیر رحم نکرد و همگان را به گلوله بست تا انتقام دشمنان را از مردم ایران بگیرد.

ملت ایران که اهداف آمریکا را در جنگ تحمیلی هشت ساله به شکست کشاند، جنگی که صدام جنایتکار با تحریک و حمایت آمریکا ضد ایران به راه انداخت، همان ملتی است که در برابر محاصره ظالمانه در طول بیش از چهل سال مقاومت کرده است و همان ملتی است که همه نقشه ها و طرح های آمریکا و اسرائیل را برای از بین بردن مسئله فلسطین از یاد و خاطره مسلمانان نقش بر آب کرده است. این ملت بزرگ هرگز در برابر فریب خوردگان و مزدوران آمریکا و نیز رسانه های فریبکار آن تسلیم نخواهد شد.

خشم آمریکا از ملت ایران به کینه ای شتری تبدیل شده است، خشمی که معلول ناکامی و شکست است. آمریکا با ایجاد گروه های تکفیری همچون داعش تلاش کرد به ملت ایران ضربه بزند، گروه هایی که از آنها برای ضربه زدن به متحدان ایران همچون عراق و سوریه و ویران کردن آنها بهره برد هرچند در این راه ناکام ماند زیرا نیروهای قدرتمند ایران توانستند خرافه داعش و خلافت آن را در منطقه سرنگون کنند.

این کینه شدید آمریکا را بر آن داشت تا یک تروریست تکفیری را مامور کند تا جنایت فجیع شاهچراغ در شیراز را رقم بزند.

با این حال میلیون ها نفر از مردم ایران در شهرهای مختلف روز جمعه به خیابان ها ریختند و جنایت تروریستی بزدلانه در شیراز را محکوم کردند. اینان فرزندان کسانی هستند که سال 1979 در تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف شرکت و نظام شاهنشاهی مورد حمایت آمریکا را در ایران سرنکون کردند. همین فرزندان هم اکنون قدم در راه مادران و پدران شجاع خود گذاشته اند و از کشور و انقلاب خود حمایت می کنند.

اینان سحر نحس چهارگانه آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی و ارتجاع عربی را باطل کردند و بار دیگر نشان دادند که تسلیم فتنه های ریز و درشت و رنگارنگ نخواهند شد.

پربیننده ترین خبرها