حمله با سلاح سرد به نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی +فیلم

پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 12:37

منابع عبری گزارش دادند در حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی با سلاح سرد در شهرک قدیمی قدس، دو پلیس این رژیم زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خضر شاهین، خبرنگار العالم در قدس، به دنبال این حمله، پلیس رژیم اشغالگر نیروهای خود را به حال آماده باش درآورد.

پس از این حمله، شهرک نشینانی که به مسجد الاقصی یورش برده بودند، تخلیه شدند.

به اعلام صهیونیست‌ها، مجری این عملیات، جوانی ۲۰ ساله به نام «بدر عامر» از شهرک «بیت حنینا» در قدس اشغالی بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی صورت گرفته است.

گروه مقاومت «عرین الاسود» دو شب پیش با انتشار بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد که این رژیم از شدت حملات و غافلگیری آن‌ها حیرت زده و شوکه می‌شود.

این گروه طی بیانیه‌ای با برعهده گرفتن عملیات چند روز پیش «کریات اربع» واقع در استان الخلیل تصریح کرد: «شیری از شیران الخلیل، قهرمان شهید "محمد الجعبری"، اولین بیانیه‌های العرین را با عملیات قدرتمند خود که در کریات اربع انجام داد، با کشته و زخمی کردن چندین نفر امضا کرد. و عزت و مجد را به الخلیل بازگرداند. فرزندان عرین الاسود، در حالی که ایستاده‌اند به این قهرمان سلام نظامی می‌دهند و ما برای تو ای شهید قهرمان، سوگند یاد می‌کنیم که به عهد و پیمان تو پایبند بمانیم».

در ادامه این بیانیه تاکید شد: «اشغالگر تصور کرده است که می‌تواند عرین الاسود را به پایان برساند، اما از این تصور ناامید شد. ما به او گفتیم که شما چیزی از عرین الاسود نمی‌دانید. ما [اکنون نیز] به او می‌گوییم شما مات و مبهوت شکوه رزمندگان عرین الاسود و شدت ضربات و غافلگیری آنها خواهید شد. همانطور که مقاومت وقتی شهید رائد الکرمی را ترور کردید با صدها کشته شما را غافلگیر کرد. الخلیل، نابلس و رام الله شما را غافلگیر و شوکه خواهد کرد. به اذن الهی از این ضربه‌ها شوکه خواهید شد».

پربیننده ترین خبرها