نیروهای روسیه مزدوران لهستانی را در اوکراین تارومار کردند

نیروهای روسیه مزدوران لهستانی را در اوکراین تارومار کردند
شنبه 14 آبان 1401 - 22:35

وزارت دفاع روسیه خبر داد که یگان اطلاعات ارتش این کشور یک گروه از مزدوران لهستانی را در منطقه‌ای جنگی در اوکراین هدف قرار داده و تار و مار کرده‌اند.

العالم - اروپا
وزارت دفاع روسیه روز شنبه خبر داد که یگان اطلاعات ارتش این کشور یک گروه از مزدوران خطرناک لهستانی را در منطقه‌ای جنگی در اوکراین هدف قرار دادند.

در ویدئویی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده یکی از نیروهای اطلاعاتی ارتش این کشور گفت: نپس از رصد منطقه‌ای از هوا و مشخص کردن هدف، نیروهای یگان اطلعات برای حمله به گروه متخاصم اعزام شدند و در مرحله نخست خودروی زرهی این مزدوران با موشک‌های ضد تانک هدف قرار گرفت».

وی اضافه کرد: «پس از آن،‌ مزدوران تلاش کردند که به عمق مناطق دشمن عقب نشینی کنند اما تمام آنها با شلیک خمپاره هدف قرار گرفتند».

وزارت دفاع روسیه گفت پس از چیره شدن بر گروه مزدوران، نیروهای اطلاعاتی به منطقه رفته و بقیه مزدورانی که از شلیک خمپاره نجات یافته بودند را هدف قرار داند.

یکی از مقام‌های نظامی روس گفت که درگیری با این گروه متخاصم در فاصله‌ای 30 تا 50 متری روی داده است.

از سوی دیگر ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز شنبه گفت که نیروهای روسیه پاتک‌های ارتش اوکراین در مناطق «کراسنی لیمان» و جنوب «دونتسک» را دفع کردند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در نشست خبری گفت که در این تقابل بیش از ۶۰ نظامی اوکراینی کشته شدند. به گفته کوناشنکوف، یک دستگاه تانک، دو خودروی زرهی ارتش اوکراین در جریان این درگیری منهدم شد.

وی همچنین گفت که نیروهای روسیه پاتک نیروهای اوکراینی را در جنوب «دونتسک» دفع کردند و بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در این تقابل یگان‌های توپخانه ارتش روسیه با آتش پرحجم خود خساراتی را بر نیروهای اوکراینی وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها