فعال یمنی:حزب اصلاح باید در قبال انفجارهای مارب پاسخگو باشد

فعال یمنی:حزب اصلاح باید در قبال انفجارهای مارب پاسخگو باشد
سه شنبه 17 آبان 1401 - 16:19

علی ظافر فعال یمنی در صفحه خود در توئیتر به نقل از یک منبع رسمی در وزارت دفاع صنعا نوشت: انفجارهای  شهر مأرب به ما ارتباط ندارد، حزب الاصلاح مسئولیت نگهداری و انباشت سلاح و مواد منفجره در مناطق مسکونی و غیرنظامیان را برعهده دارد.

العالم- يمن

رهبران محلی استان مأرب، اقدامات عناصر وابسته به نیروهای متجاوز آمریکایی-سعودی برای انفجار یک انبار اسلحه در اردوگاه موسوم به منطقه سوم نظامی و تلفات غیرنظامی ناشی از آن را محکوم کردند.

استانداری مارب نیز در بیانیه‌ای که به خبرگزاری یمن (سبا) رسیده، تأکید کرد انفجار انبار تسلیحات حاوی موشک و راکت در پایگاهی در مرکز شهر مارب و جوار مناطق مسکونی و ایجاد رعب و وحشت میان غیرنظامیان، اقدامی جنایت‌کارانه است که درگیری‌ها و اختلافات میان نیروهای متجاوز را افشا و سرپوشی بر دزدی و غارت اسلحه است.

در این بیانیه همچنین آمده است که شبه نظامیان الاصلاح و ائتلاف متجاوز آمریکا، عربستان سعودی و امارات مسئولیت کامل این بمباران و تلفات غیرنظامی و ایجاد ناآرامی در آن را بر عهده دارند.

بیانیه مذکور خاطرنشان کرد: انفجار انبار تسلیحات دو روز پس از جنایت دیگر شبه نظامیان الاصلاح علیه طایفه الدماشقه صورت می گیرد که منطقه را با انواع سلاح های سنگین بمباران و شماری غیر نظامی را شهید و زخمی کردند. رهبران محلی تأکید کردند جنایات شبه نظامیان الاصلاح در حق مردم این استان بدون پاسخگویی و مجازات بازدارنده نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها