خشم عمومی از ویدئوی رقص و آواز در رستورانی معروف در ریاض+ویدئو

دوشنبه 23 آبان 1401 - 22:41

کاربران فضای مجازی ویدئویی از رقص و آواز زنان خارجی در رستورانی در یکی از مناطق عربستان در جشنواره ریاض 2022 به اشتراک گذاشتند.

العالم ـ عربستان سعودی

این صحنه ها و تصاویر در رستوان "The Maine" در منطقه المربع، موجب خشم گسترده فعالان و کاربران فضای مجازی شد. آنها سیاست غربی کردن عربستان و محو هویت اسلامی از سوی بن سلمان را به شدت محکوم کردند.

کاربری به نام "@Dr_Utaybi" با اشاره به تصاویر پخش شده از رستوران The Maine ، در تویتر نوشت: سوالی به ذهنم خطور کرده است. آیا فسق و فجور دیگری باقی مانده است که مبس(محمد بن سلمان) آن را در عربستان مرتکب نشده باشد؟! نعوذ بالله فقط خانه های فساد باقی مانده است.

"ترکی الشلهوب" نویسنده سعودی نیز با انتقاد از این اقدامات که با عرف و سنتهای جامعه محافظه کار عربستان مغایرت دارد، در توییتر نوشت: کسانی که تظاهر به میهن پرستی می کنند، قطعا با برهنگی و انحطاط مشکلی ندارند. آنها فقط نگرانند که مبادا یک مبلغ به زیارت خاک حرمین شریفین برود و مردم گرد او جمع شوند!

جشنوار ریاض و برگزاری جشن هالووین در عربستان سعودی با خشم و انزجار گسترده ای در داخل و خارج کشور روبرو شده است. آنچه در این جشنواره رخ داد، با تعالیم دین مبین اسلام و عرف جامعه عربستان فاصله بسیار دارد.

پربیننده ترین خبرها