حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی بی‌ارزش است

حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی بی‌ارزش است
پنج‌شنبه 26 آبان 1401 - 10:28

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه غزه و این گروه مقاومت فلسطینی اعلام کرد که این تهدیدها هیچ ارزشی ندارد و مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«سهیل الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری از طریق پاسخ نظامی در نوار غزه، هیچ تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت.

به گزارش شهاب نیوز، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول امنیتی اعلام کرد که نهاد امنیتی اسرائیل درحال بررسی تغییر سیاست‌های خود در قبال غزه و عدم تفکیک حماس از حوادث کرانه باختری است چرا که گروه‌های فلسطینی در غزه مسئول تشویق عملیات‌ها در کرانه باختری هستند.

الهندی در گفت‌و گو با شهاب نیوز اعلام کرد که مقاومت فلسطین آمادگی زیادی برای رویارویی با رژیم اشغالگر دارد و نبرد «شمشیر قدس» در سال 2021 نیز حاوی پیام روشنی به رژیم اشغالگر بود مبنی بر اینکه ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و تحت تأثیر دولت‌های فاشیست دست راستی قرار نخواهیم گرفت و برعکس با تمام توان به آماده سازی ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: تهدید رژیم صهیونیستی سرابی است که ارزشی ندارد و مقاومت برای مقابله با رژیم اشغالگر آماده است.

الهندی تاکید کرد: مقاومت طی چند ماه اخیر توانست درسی فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی به خصوص در کرانه باختری بدهد و آمادگی کامل برای مقابله با اشغالگری دارد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها