رژیم صهیونیستی در کابوس انتفاضه سوم

شنبه 5 آذر 1401 - 16:06

نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی عرب گفت که نحوه و میزان اوج گیری عملیات های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی در روزهای اخیر، باعث شده است که این رژیم به شدت نگران اغاز انتفاضه سوم باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

مصطفی الصواف، نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی عرب در گفت وگو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد که عملیات اخیر در قدس که با انفجار نارنجک همراه بود، تحول مهمی در روند مقاومت فلسطین به حساب می آید.

الصواف تصریح کرد که هراس رژیم صهیونیستی از اغاز انتفاضه سوم بی دلیل نیست؛ چرا که اوضاع در کرانه باختری با عملیات های روزانه مقاومت بیش از پیش به این هراس دامن زده است.

وی خاطرنشان کرد که پایگاه مردمی مقاومت در کرانه باختری این روزها بیش از همیشه به اهمیت مقاومت پی برده و بیش از گذشته از مقاومت و اعضای آن حمایت می کند.

این نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی عرب تصریح کرد که عملیات شمشیر قدس، باعث وحدت همه گروه ها و قشرهای فلسطینی شد و همین امر باعث تشدید نگرانی های رژیم اشغالگر شده است.

الصواف در پایان خاطرنشان کرد که مقاومت در همه عرصه های فلسطین، اساس و مبناست و تنوع اسامی گروه های مبارز تأثیری در این موضوع ندارد.

پربیننده ترین خبرها