سردرگمی صهیونیست‌ها؛ توقف حرکت همه قطار‌ها در سرزمین‌های اشغالی

يکشنبه 6 آذر 1401 - 11:34

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مهندسان خطوط راه آهن سردرگم هستند و با همتایان خود در جهان گفتگو می‌کنند تا به نقص فنی ایجاد شده پی ببرند و آن را اصلاح کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

نقص فنی در رایانه مرکزی شرکت خطوط راه آهن رژیم صهیونیستی، همه قطار‌ها را متوقف کرده و این رژیم از صهیونیست‌ها خواسته است از وسایل دیگر برای رفت و آمد استفاده کنند، ضمن آنکه برخی رسانه‌های این رژیم ادعا کرده اند ایران به خطوط راه آهن اسرائیل حمله سایبری کرده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حرکت قطار‌ها در سرزمین‌های اشغالی به سبب نقص فنی در رایانه مرکزی به حالت تعلیق درآمد.

کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم نیز به نقل از شرکت خطوط راه آهن اعلام کرد: مهندسان خطوط راه آهن سردرگم هستند و با همتایان خود در جهان گفتگو می‌کنند تا به نقص فنی ایجاد شده پی ببرند و آن را اصلاح کنند.

این کانال افزود شرکت خطوط راه آهن از شهرک نشینان صهیونیست خواسته است تا زمانی که نقص ایجاد شده حل شود، از دیگر راه‌های ممکن برای رفت و آمد استفاده کنند.

از سوی دیگر، روزنامه یدیعوت آحارانوت خبری درباره توقف قطار‌ها در همه مناطق فلسطین اشغالی به سبب نقص فنی منتشر کرد و منابع این روزنامه اعلام کردند ایران به شبکه خطوط راه آهن نفوذ و حمله سایبری کرده است.

پربیننده ترین خبرها