حملات متعدد سایبری به زیرساخت‌های اشغالگران؛ از توقف تمامی قطار‌ها تا انتشار اطلاعات مربوط به 5000 صهیونیست

حملات متعدد سایبری به زیرساخت‌های اشغالگران؛ از توقف تمامی قطار‌ها تا انتشار اطلاعات مربوط به 5000 صهیونیست
يکشنبه 6 آذر 1401 - 18:05

حمله سایبری به خطوط راه‌آهن رژیم صهیونیستی، تمامی قطار‌ها را متوقف کرده، این تنها یکی از ده‌ها حمله سایبری به زیرساخت‌های اشغالگران است.

العالمفلسطین

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد: حملات سایبری به سرور کنترل مرکزی قطارها منجر به تعطیلی حرکت قطارها در تمام سرزمین های اشغالی شده است.

حملات سایبری خسارات زیادی به تشکیلات رژیم اشغالگر وارد کرد که باعث اختلال در حرکت اساسی داخل سرزمین های اشغالی فلسطین شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم اشغالگر شده است.

رژیم اشغالگر طبق معمول برای توجیه شکست خود در همه سطوح، انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه می رود، براساس این گزارش منابع امنیتی و رسانه ای اسرائیل می‌گویند که حمله سایبری از سوی ایران بوده است.

رسانه های عبری گزارش دادند که یک گروه هکری به نام «Block Magic» با نفوذ به تعدادی از وب‌سایت‌های اسرائیلی و از بین بردن پایگاه داده‌های آن‌ها، توانسته اطلاعات حدود 5000 اسرائیلی را هک کند.

وی افزود که هکرها اطلاعاتی درباره اسرائیلی ها و اسناد هویتی آنها منتشر کردند، بنی گانتز وزیر دفاع و دیوید بارنیا، رئیس موساد کسانی بودند که هدف قرار گرفتند.

سایت‌های رژیم صهیونیستی به طور مداوم در معرض نفوذ قرار می‌گیرد، تشدید این حملات تبدیل به یک بحران اساسی برای اشغالگران شده است.

پربیننده ترین خبرها