نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت به جنایت جنین

نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت به جنایت جنین
جمعه 11 آذر 1401 - 16:31

پس از شهادت دو فلسطنی در جنین، رژیم اسرائیل از پاسخ احتمالی مقاومت به این جنایت، دچار وحشت و ترس شده است.

العالم- نظرکده

مبارزان فلسطینی تأکید می‌کنند که ملت فلسطین در حال نبرد با اشغالگران اسرائیلی هستند و این نبرد متوقف نشده است.

مبارازن فلسطینی افزودند: جنین امروز ثابت کرد که آماده تقدیم شهدا و جان‌فشانی در راه سربلندی مققاومت و تقویت قدرت مقاومت در برابر اشغالگران است، و شهادت بهای طبیعی است که مقاومت می‌پردازد و هیچ پیروزی بدون جانفشانی ملت فلسطین محقق نمی‌شود.

مبارزان فلسطینی با اشاره به اینکه جنین قلعه نیروهای مبارز در کرانه باختری است، تصریح کردند که رژیم صهیونیستی درصدد تضعیف مقاومت در کرانه باختری و به‌ویژه جنین است.

از سوی دیگر، ناظران مسائل اسرائیل با اشاره به تداوم جانفشانی‌هایی ملت فلسطین در برابر اشغاگران، خاطرنشان کردند شمار شهدا از ماه مارس به ۲۱۰ شهید رسیده است که بخش اعظمی از آنها را رزمندگان مقاومت شامل می‌شوند.

این ناظران افزودند: رژیم اسرائیل درخصوص جنایات خود علیه فلسطنییان پاسخگو نیست و نظامیان آنها بدون هیچ محدودیتی و بدون هیچ دلیلی دست به ترور علیه فلسطینیان می‌زنند.

ناظران امور اسرائیل اظهار داشتند این قتل‌عام‌ها ابزاری برای اجرای سیاست های اشغالگرانه در کرانه باختری و تمامی سرزمین های فلسطینی است.

تحلیلگران سیاسی نیز به بر این باوردند که رژیم اشغالگر با ترور و کمین‌سازی در تلاش است تا مقاومت را از بین ببرد و مقاومت جامعه فلسطینی در برابر این دشمن ظالم را خنثی کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها