اعتراض جهان عرب در فضای مجازی به سازش با صهیونیست‌ها

اعتراض جهان عرب در فضای مجازی به سازش با صهیونیست‌ها
سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:25

چندین هشتگ صبح امروز سه شنبه در اعتراض به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی در مصر و بحرین تبدیل به ترند شد.

العالم ـ بحرین

مردم بحرین مخالفت خود را با سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کردند.

آنها همچنین بر مخالفت با توافقنامه های سازش میان مقامات بحرینی و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

مردم بحرین تصریح کردند که سفارت رژیم صهیونیستی در کشورشان و حضور سران این رژیم جنایتکار در خاک بحرین را هیچگاه نخواهند پذیرفت و به مقابله با آن خواهند برخاست.

مردم بحرین بارها بر موضع ثابت خود در حمایت از مساله فلسطین تاکید کرده بودند.

مردم بحرین همچنین تظاهراتی گسترده در نقاط مختلف کشور در اعتراض به سازش با صهیونیست ها و سفر رئیس این رژیم به منامه برگزار کردند.

ملت بحرین تاکید کردند که همچنان هویت اصلی خود در مخالفت با ظلم و بی عدالتی و سلب حقوق فلسطینیان را حفظ کرده اند و همچنان به مبارزه خود با اقدامات رژیم حاکم در بحرین در به حاشیه راندن بحرینی ها و سلب حقوق آنها و محروم کردنشان از عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی ادامه می دهند.

سفر هرتزوگ به بحرین بنا به دعوت شیخ حمد بن عیسی پادشاه بحرین صورت گرفت.

رییس رژیم صهیونیستی پس از گذشت دو سال از توافقنامه های خیانتکارانه که با نظارت آمریکا منعقد شدند، ابتدا به به بحرین و سپس به امارات سفر خواهد کرد.

مردم بحرین در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ "بحرینی‌ها مخالف عادی سازی هستند"، "عادی سازی خیانت است" و "بحرینی‌ها صهیونیست ها را نمی‌پذیرند" اعتراض گسترده خود به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

کاربری به نام المقاومه (almuqawamah) در توییتر نوشت: آلوده کردن خاک بحرین از سوی رژیم منحوس صهیونیستی ننگی است که ملت شریف ما آن را نمی پذیرد.

کاربر دیگری به نام "منی عباس فضل" با انتشار کاریکاتوری در توئیتر نوشت: ظلم و ستم فقط به غارت ثروتهای شهروندان محدود نشده است؛ بلکه مقامات بحرین با بی توجهی به مواضع ملت در حمایت از مساله فلسطین، می خواهند رویکرد جدیدی مبنی بر سازش با صهیونیست ها را بر مردم تحمیل کنند.

"حسن الشارقی" یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در توئیتر نوشت: ملت بحرین از اسحاق هرتزوگ جنایتکار و رژیم اشغالگرش استقبال نکردند.

در همین راستا ، مردم مصر نیز در فضای مجازی مخالفت گسترده خود را با سفر "احمد عبداللطیف حمدان" روزنامه نگار کویتی به رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

مصری‌ها تاکید کردند که حمدان ادعا می کند که قصد سفر به فلسطین اشغالی را دارد حال آنکه به خوبی می داند که رژیم اشغالگر به هیچ کسی اجازه ورود به فلسطین اشغالی را نمی دهد مگر آنکه گذرنامه اش در اسرائیل مهر و تایید شود.

این روزنامه نگار کویتی در حساب رسمی خود در توییتر ادعا کرد که مقامات فلسطینی به او اجازه ورود داده اند.

وی نوشت: من فلسطینی هستم و فلسطین مساله من است. با عادی سازی مخالفم. مجوز را از مقامات فلسطینی گرفته‌ام و هیچگاه با رژیم صهیونیستی تعامل نخواهیم کرد.

ادعاهای حمدان با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شد.

یکی از کاربران به نام "سلتوح" در توییتر نوشت: فلسطین از لحاظ بین المللی به رسمیت شناخته نشده است. از لحاظ بین المللی هر هیاتی که قصد ورود به فلسطین را دارد، باید موافقت مقامات اسراییلی را کسب کند و گذرنامه او با پرچم اسرائیل مهر گردد. سعی نکن مردم را فریب دهی و خودت خوب می دانی که دروغگویی.

پربیننده ترین خبرها