توئیت جنجال‌برانگیز خبرنگار صهیونیست‌ پس از پیروزی مغرب

توئیت جنجال‌برانگیز خبرنگار صهیونیست‌ پس از پیروزی مغرب
يکشنبه 20 آذر 1401 - 15:16

صهیونیست‌ها سعی کردند پیروزی مغرب را به نفع خود تفسیر کنند و ادعا کردند که این پیروزی به خاطر سازش با این رژیم بوده است!

العالم - فلسطین اشغالی

ادی کوهن، خبرنگار صهیونیست در توییتر مدعی شد که پیروزی تیم ملی مغرب در مسابقات جام جهانی به برکت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده است.

کاربری در پاسخ به این اشغالگر نوشت: «مواد مخدری که استفاده کردی، تقلبی بوده است.»

کاربر دیگری نیز پیروزی مراکش را نتیجه حمایت مردم این کشور از مسئله فلسطین دانست.

کاربری دیگر نیز در واکنش به ادعای کوهن نوشت که چطور این برکت عادی سازی شامل حال بحرین یا سایر سازشکارها نشده است!

فعالان فضای مجازی پاسخ‌های متنوعی به این اشغالگر دادند اما مهمترین آن اشاره به حمایت بازکنان تیم مغرب به مسئله فلسطین پس از هر بار پیروزی در خلال جام‌جهانی قطر است.

آنها نوشتند عکس العمل اعضای تیم مغرب با برافراشتن پرچم فلسطین یا شعارهای هواداران این تیم در حمایت از فلسطین و طرد رسانه های رژیم اشغالگر در جریان بازی، برای صهیونیست‌ها کافی است.

گفتنی است نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه شنبه، مردم فلسطین را که در منطقه باب العامود برای جشن پیروزی تیم مراکش در مسابقات جام جهانی 2022 قطر شادی می نمودند، سرکوب کردند.

پلیس و نیروهای سواره نظام به شهروندان با یورش به سمت شهروندان فلسطینی سعی کردند جشن را به زور بر هم بزنند و از حوالی باب العامود تا خیابان صلاح الدین آنها را تعقیب کردند.

صدها نفر از مردم فلسطین، پرچم های مراکش و عکس های تیم مراکش را در کنار پرچم فلسطین به اهتزاز درآوردند و پرچم مراکش را بر روی دیوارهای شهر برافراشتند.

قابل ذکر است که جشن پیروزی تیم ملی مراکش در سراسر استان های شمالی و جنوبی فلسطین فراگیر شد.

پربیننده ترین خبرها