فرمانده گردان های قسام: جارو کردن صهیونیست‌ها از فلسطین دیری نخواهد پایید

فرمانده گردان های قسام: جارو کردن صهیونیست‌ها از فلسطین دیری نخواهد پایید
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 17:00

فرمانده کل شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سالروز تشکیل حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تأکید کرد که جارو کردن صهیونیست‌ها از فلسطین دیر اتفاق نخواهد افتاد.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد ضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، به مناسبت سی و پنجمین سالروز تشکیل جنبش مقاومت اسلامی فسلیطن پیامی برای مردم فلسطین منتشر کرد.

به گزارش وبگاه رادیو «الاقصی»، فرمانده کتائب القسام گفت: «ای مردم ما، ای ملت ما، خوشا به حال شما به خاطر افتخار پیشگامی در تمامی جبهه‌های جهاد، السابقون السابقون شما هستید. شما جگر گوشه‌هایتان را تقدیم مقاومت کردید.»

محمد ضیف اضافه کرد: «درود بر شما ای خانواده‌های شهدا، مجروحان، مصدومان، اسرا و تبعیدشدگان، عهد می‌بندیم که بی‌آنکه پشت کنیم و برگردیم راه شهدا را تا دیدار حق ادامه دهیم.»

فرمانده کل شاخه نظامی حماس در ادامه به سران دشمن و شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد و بیان کرد: «ای بیگانگانی که در سرزمین ما حضور دارید، پدران بنیانگذارتان در اوج جبروت و پایبندی‌شان به تفکر شیطانی صهیونیسم نتوانستند ملت ما را ریشه‌کن کنند و هویت ما محو نمایند. شما امروز ناتوان‌تر و ترسو‌تر از آن هستید که در آنچه پدرانتان شکست خوردند، پیروز شوید. پایان کار شما، نابودی‌ موجودیتتان و جارو کردنتان از سرزمینمان، غنیمت ما و وعده پروردگار ماست که ان‌شاء‌الله دیری نخواهد پایید.»

ضیف در پایان گفت: «تمامی پرچم‌ها یکپارچه شوند، تمام جبهه‌ها گردهم آیند و میدان‌ها برای یک هدف واحد و غایت بزرگ، شریف و مقدس که آزادسازی فلسطین باشد، آماده شوند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها