واکنش های مجازی به شهادت دختر 16 ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها + فیلم

پنج‌شنبه 24 آذر 1401 - 14:51

فلسطینی ها به طرق مختلف با شهادت مواجه می شوند؛ این بار نیز خانواده زکارنه «جنی» دختر 16 ساله خود را از دست داد.

العالم - فلسطین اشغالی

در برنامه "هشتگ" شبکه خبری العالم آمده ست: جنی دختر 16 ساله فلسطینی برای جست و جوی گربه اش به پشت بام خانه رفته بود که توسط یک تک تیرانداز ارتش اشغالگر جنایتکار صهیونیستی از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید.

بسیاری از کاربران فضای مجازی در واکنش به این جنایت، با خانواده شهید «جنی زکارنه» اظهار همدردی و همبستگی کردند.

در همین زمینه «هبة عتاتره» با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت: گربه جنی هنوز به دنبال صاحبش می گردد. جنی دختر نوجوان فلسطینی در جستجوی گربه خود «لولو» به بالای پشت بام خانه اش رفت تا او را صدا بزند اما مورد شلیک مستقیم یک تک تیرانداز صهیونیستی از ناحیه سر قرار گرفت و در جریان یورش دو روز پیش نیروهای اشغالگر به جنین به شهادت رسید.

اکانتی به نام «نونیان» در توییتی نوشت: در میان هزاران مرد مسلح در جنین، یک سرباز منفور و حقیر صهیونیست، دختر نوجوان فلسطینی را که به طور اتفاقی در پشت بام خانه دنبال گربه اش بود، هدف قرار داد و به شهادت رساند، حال یک صهیونیست عقب مانده می آید و می گوید: او را به اشتباه کشته است.

کاربری به نام «احمد النعیمی» با انتشار یک عکس در توئیتر نوشت: ای سازشکار! می دانی این مراسم تشییع برای کیست؟ او جنی زکارنه دختر فلسطینی شانزده ساله اهل جنین است که برای آوردن گربه اش به پشت بام خانه اش رفت، اما با گلوله های هولناک اشغالگران هدف قرار گرفت و به شهادت رسید. لعنت خدا بر ظالمان!

پربیننده ترین خبرها