درخواست انتقام خون دو برادر شهید فلسطینی

درخواست انتقام خون دو برادر شهید فلسطینی
يکشنبه 27 آذر 1401 - 18:57

در ادامه سلسله جنایات رژیم صهیونیستی، دو برادر فلسطینی از سوی یک شهرک نشین صهیونیست عمدا در نزدیکی ایست بازرسی نظامی زعتره در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته شد و به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطين

به گزارش شبکه خبری العالم، جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین تمامی ندارد، در اقدام جنایی دیگر دو برادر فلسطینی پس از آنکه یک شهرک‌نشین اسرائیلی عمداً آنها را در نزدیکی ایست بازرسی نظامی زعتره در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی زیر گرفت، به شهادت رسیدند.

فلسطینبرخی منابع فلسطینی اعلام کردند محمد و مهند مطیر در کنار جاده ایستاده بودند تا یکی از لاستیک‌های خودروی خود را تعمیر کنند که یک شهرک نشین عمدا با وسیله نقلیه خود به آن‌ها برخورد و سپس فرار کرد ، محمد فوراً به شهادت رسید و برادرش مهند نیز بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.

خیابان های اردوگاه قلندیه در شمال بیت المقدس پس از شهادت برادران مطیر شاهد راهپیمایی مردم خشمگین بود و در این اردوگاه اعتصاب و عزای عمومی اعلام شد.

این در حالی است که گروههای فلسطینی نیز این جنایت صهیونیستی را محکوم کردند در همین ارتباط منذر الحایک سخنگوی جنبش فتح گفت اشغالگران مصمم به جنایت هستند، اما مردم فلسطین مصمم به پاسخگویی و دفاع از خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان انتخاب مردم فلسطین برای مهار شهرک نشینان صهیونیست خواهد بود، از انقلابیون خواست تا انتقام خون شهدا را بگیرند.

جنبش الاحرار فلسطین نیز به نوبه خود تجاوز اشغالگران و شهرک نشینان و جنایات آنها علیه مردم فلسطین را نشانه خطرناکی از اقدامات مورد انتظار تندروترین رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که مقابله با این جنایات مستلزم انتفاضه گسترده فلسطینی هاست.

این جنبش از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست با توقف هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی، تعقیب و دستگیری های سیاسی علیه فلسطیناین را متوقف کند و دست مقاومت برای مقابله با اشغالگران و جنایات آنان را باز بگذارد.

پربیننده ترین خبرها