ادعای ایلان ماسک: از مدیرعاملی توییتر استعفا می‌کنم/ هنوز جانشین مناسب پیدا نشده است

ادعای ایلان ماسک: از مدیرعاملی توییتر استعفا می‌کنم/ هنوز جانشین مناسب پیدا نشده است
چهارشنبه 30 آذر 1401 - 08:05

ماسک می‌گوید تا زمانی که جانشین مناسبی برای خودش پیدا کند، در سمت مدیرعاملی توییتر باقی خواهد ماند.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، ایلان ماسک اعلام کرد فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل توییتر ادامه خواهد داد تا زمانی که فردی را برای جایگزینی خود پیدا کند.
این اظهار نظر ماسک پس از آن انجام شد که میلیون‌ها کاربر توییتر در یک نظرسنجی غیرعلمی که خودش راه‌اندازی کرده بود، از او خواستند کناره‌گیری کند. او وعده داده بود به نتایج نظرسنجی پایبند باشد.
این میلیاردر در توییتی نوشت: «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد، از مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس از آن، من فقط تیم های نرم افزار و سرورها را مدیریت خواهم کرد.»
از زمان تصاحب شرکت توییتر در اواخر اکتبر، فعالیت ماسک به عنوان مدیرعامل با قوانین و سیاست‌هایی که اجرای آنها به سرعت متوقف می‌شوند تعریف شده است.
او همچنین برخی از سرمایه گذاران شرکت خودروهای الکتریکی تسلا را ناخشنود کرده است. آنها نگران این موضوع هستند که توییتر بیش از حد توجه او را جلب کرده است.
برخی از اقدامات ماسک باعث ناخرسندی تبلیغ‌کنندگان و درج کنندگان آگهی در توییتر و همچنین کاربران شده است. این اقدامات شامل اخراج نیمی از نیروی کار توییتر، کنار گذاشتن مدیران محتوای قرارداد و انحلال شورای اعتماد و مشاوران ایمنی است که این شرکت در سال 2016 برای رسیدگی به اظهارات نفرت‌انگیز، نقل قول‌های مرتبط با بهره‌کشی از کودکان، خودکشی، خودآزاری و سایر مشکلات در این پلتفرم تشکیل داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها