عادی سازی با رژیم اشغالگر تحت عنوان " همزیستی دینی"

عادی سازی با رژیم اشغالگر تحت عنوان
يکشنبه 4 دی 1401 - 21:59

یک کاربر بحرینی با انتشار توئیتی از استقبال هیاتی به ریاست صلاح الجودر برای تبلیغ عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

العالمبحرین

در حساب کاربری یوسف الجمری آمده است که رژیم آل خلیفه از هیاتی به ریاست صلاح الجودر سلفی برای تسهیل در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تحت عنوان "همزیستی ادیان" استقبال کرده است.

دولت بحرین در سایه برگزاری نشست‌هایی تحت عناوین همزیستی انسانی بین شرق و غرب، معارضانی که به دنبال احقاق حقوق سیاسی خود هستند را سرکوب می کند.

"همایش بحرین" که با مشارکت برخی از شخصیت های برجسته از جمله پاپ فرانسیس برگزار شد، از رژیم آل خلیفه خواست که به نقض حقوق بشر پایان دهد.

درحالیکه مقامات منامه شعار "مسامحه دینی" را سر می دهند، 130 سازمان و مرکز حقوقی اعلام کردند که این رژیم به تبعیض های فرقه ای در داخل کشور اقدام می کند و هیچ یک از مسئولان و مقامات عالی رتبه ای که در تخریب 38 مسجد نقش داشتند، از جمله وزیران کشور و دادگستری و فرمانده کل نیروهای دفاعی بحرین ، به خاطر اقداماتش محاسبه و بازخواست نشدند.

بنا به اعلام این سازمان‌ها، وزیر کشور بحرین، بیش از 150 روحانی شیعه را برای بازجویی از سوی مقامات امنیتی فراخواند و همچنین تابعیت 19 نفر از علمای بحرینی از جمله آیت الله شیخ عیسی قاسم را که درتبعید به سر می برد، لغو کرد.

این سازمان ها افزودند که درصورتیکه مسامحه دینی واقعی در بحرین وجود داشت، اولین دیدار پاپ با شیخ عیسی قاسم بود همان طور که در عراق با آیت الله سید علی سیستانی دیدار کرد.

سازمان های حقوق بشری از پاپ خواستند که با ارائه طرحی ، مقامات بحرینی را به آزادی همه زندانیان سیاسی که تعدادشان حدود 1500 نفر است، دعوت کند.

پربیننده ترین خبرها