انصارالله: در مرحله جدید مقابله نظامی حملات را به داخل خاک کشورهای متجاوز خواهیم برد

انصارالله: در مرحله جدید مقابله نظامی حملات را به داخل خاک کشورهای متجاوز خواهیم برد
دوشنبه 5 دی 1401 - 08:17

عضو ارشد انصارالله یمن گفت: مرحله جدید مقابله نظامی با عربستان نسبت به گذشته کاملا مختلف خواهد بود، چرا که صنعا توان موشکی و هوایی خود را توسعه داده است.

العالم ـ یمن

محمد البخیتی یکشنبه شب در گفت وگویی خاطرنشان کرد: آنچه که ائتلاف متجاوز ارائه دادند، خواسته‌های صنعا را برآورده نمی کند و موضع کشورهای متجاوز در خصوص پرداخت حقوق کارمندان یمنی شفاف و روشن نیست.

وی کشورهای متجاوز به یمن را متهم کرد که تلاش می‌کنند، اختلافات داخلی در یمن را با طرح پرداخت بخشی از کارمندان برانگیزند.

البخیتی اظهار کرد: اگر به خواسته های عادلانه صنعا پاسخ داده و تأمین نشود، ما بدون پاسخ به محاصره یمن دست بسته عمل نخواهیم کرد.

این مقام انصارالله یمن گفت: یمن پس از پیشرفت توان نظامی نیروهای مسلح خود قادر خواهد بود که حمله را به داخل خاک کشورهای متجاوز هدایت کند.

به گزارش ایرنا، شورای وزیران دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله یکشنبه شب اعلام کرد که خواسته‌های صنعاء مشروع و مبتنی بر حقوق مشروع ملت یمن است و باید محاصره بندر الحدیده و فرودگاه صنعا پایان یابد.

هیأت عمانی که برای میانجی گری میان انصارالله و ائتلاف متجاوز سعودی راهی یمن شده بود، بدون اعلام نتیجه از رایزنی ها یکشنبه شب، صنعاء را ترک کرد.

پربیننده ترین خبرها