عکس جنجالی از 'ترکی آل شیخ' رییس هیات تفریح عربستان

عکس جنجالی از 'ترکی آل شیخ' رییس هیات تفریح عربستان
دوشنبه 5 دی 1401 - 21:10

انتشار عکسی از ترکی آل شیخ، مشاور دربار سلطنتی عربستان سعودی و رییس هیات تفریح، در توییتر، باعث ایجاد شک و شبهه‌هایی در مورد سلامت عقلی او شده است.

العالم - عربستان سعودی

حساب کاربری "نحوالحريه"(به سوی آزادی) در توییتر با انتشار عکسی از شاهزاده ترکی آل شیخ، نوشته است: آیا او از توانایی‌های ذهنی کافی برخوردار است تا تصمیم بگیرد چه چیزی در میراث فرهنگی حجاز اصالت دارد یا خیر؟

از سوی دیگر، حساب کاربری "بلادنا على وين؟" در توییتی نوشت: طبق معمول، مسئولان به ارتش‌های سایبری متوسل می شوند تا در تایید اظهارات آنها، هشتگ‌ها را افزایش دهند و صداهای تمام ملت را خاموش کنند. آنها با توییت کردن در زیر هشتگ های "ترکی آل شیخ متشکریم" و "عمامه هندی" می خواهند هویت واقعی مردم حجاز را تحریف کنند!

پیش از این سخنان "ترکی آل الشیخ " مشاور دربار پادشاهی و رئیس کمیته سرگرمی سعودی در حساب کاربری خود در توئیتر در انتقاد از پوشیدن عمامه حجازی ، موجب خشم مردم عربستان و کاربران در فضای مجازی شده است.

کاربران در توئیتر، با انتشار مطالبی، این موضع رئیس هیات سرگرمی سعودی را محکوم کردند و سخنان وی را به منزله نژادپرستی با اهالی حجاز و مایه فتنه انگیزی میان مردم عربستان دانستند.

پربیننده ترین خبرها