راز گماردن یک همجنسگرا در باند تروریست و جنایتکار کابینه نتانیاهو

راز گماردن یک همجنسگرا در باند تروریست و جنایتکار کابینه نتانیاهو
شنبه 10 دی 1401 - 17:19

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تغییر قوانین داخلی، به تشکیل کابینه ای متشکل از تروریست ها، نژادپرست ها، افراط گرایان، مفسدان و کلاهبرداران بسنده نکرد، بلکه افزون بر آنان یک همجنسگرا را هم به عنوان رئیس کنیست گمارد.

العالم _ کشکول

نکته عجیب ماجرا این است که بنیامین نتانیاهو که به دلیل فساد، کلاهبرداری و خیانت در امانت تحت تعقیب قضایی قرار دارد، ایتمار بن گویر، رئیس حزب «قدرت یهود» را که متهم به اقدامات تروریستی است، به عنوان وزیر امنیت داخلی برگزیده است. نتانیاهو با تغییر قوانین، اختیارات گسترده ای را از پلیس گرفت و به بن گویر داد، اختیاراتی که دست او را در گسترش شهرک سازی و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی بدون هیچ مانعی آزاد می گذارد.

نتانیاهو همچنین آریه درعی، رئیس حزب «شاس» را که به اتهامات فساد و حبس تعلیقی محکوم شده است، پس از تصویب یک سری قوانین در کنیست، به عنوان وزیر در کابینه خود برگزید، قوانینی که به محکومان این امکان را می دهد که بتوانند منصب وزارت را بر عهده گیرند.

نتانیاهو به همین شیوه، بتسلئیل اسموتریچ، رئیس حزب «صهیونیسم دینی» را به عنوان وزیر دارایی منصوب کرد و در عین حال اختیارات گسترده‌ای در مناطق اشغالی فلسطین به وی داد، فردی که از نظر نفرت و نژادپرستی علیه فلسطینی‌ها، درست مانند بن گویر است.

به نظر می رسد نتانیاهو متوجه شده بود که کابینه او جز یک باند تروریست، جنایتکار و افراطی نیست و در نتیجه ممکن است حامیان رژیمش را در غرب در برابر افکار عمومی جهان شرمنده کند و به همین علت نقشه جهنمی دیگری را اجرا کرد. نتانیاهو برای آنکه نگاه ها را از این موضوع منحرف کند، یک فرد همجنسگرا را به ریاست کنیست گمارد زیرا در جهان امروز هیچ دستاویزی برای جلب توجه غرب بهتر از به کار گیری افراد همجنسگرا نیست.

«چهره زیبا و متمدن» نتانیاهو در برابر غرب کسی نیست جز امیر اوحانا، کسی که از افراطی ترین افراد حزب راست افراطی لیکود به حساب می‌آید و در گروه موسوم به «سرزمین کامل اسرائیل» فعالیت می کند و تقریبا به اتفاق آرا از طرف حزب لیکود به عنوان رئیس کنیست انتخاب شد.

اوحانا همجنسگرا است و با مرد دیگری که معلوم نیست «شوهر» یا «زن» اوست!!! زندگی می کند. آنها دو بچه دوقلو را به فرزندی پذیرفته اند که تصاویری از این "خانواده نادر" در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن امیر با "شریک زندگی" خود "دو فرزند" خود را در آغوش گرفته اند!

با این حال چنین پدیده ای در کابینه نتانیاهو عجیب و غریب نیست، کابینه ای که از مشتی فاسد، کلاهبردار و متهم به خیانت در امانت و تحت تعقیب قضایی تشکیل شده است.

پربیننده ترین خبرها