حزب الله عراق: کمترین هزینه ترور شهدای فرمانده، اخراج آمریکا از غرب آسیاست

حزب الله عراق: کمترین هزینه ترور شهدای فرمانده، اخراج آمریکا از غرب آسیاست
دوشنبه 12 دی 1401 - 18:30

دبیر کل کتائب حزب الله عراق تأکید کرد که هزینه خون فرماندهان پیروزی و دوستانشان، سنگین و پرهزینه بوده و کمترین هزینه نیز اخراج آمریکا از غرب آسیا است.

العالم - عراق

ابوحسین الحمیداوی دبیر کل کتائب حزب الله عراق امروز دوشنبه تأکید کرد که آمریکا باید تاوان ریختن خون شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را بدهد.

پایگاه خبری المعلومه عراق، به نقل از الحمیداوی گزارش داد، اگر ایستادگی اسطوره‌ای نیروهای مقاومت و از خودگذشتگی‌های آنان و باور به تکلیف شرعیشان نبود، پیروزی در برابر اشغالگران آمریکایی محقق نمی‌شد.

وی با بیان اینکه مقاومت بینی اشغالگران را در خاک مالیده است و امروز در حال پیشرفت و رشد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات است، ادامه داد، «آمریکا و عربستان سعودی و صهیونیست ها باید بفهمند که امت اسلامی بخوبی درس آموخته و به شیوه‌های پلید آنان واقف است؛ لذا مکر این کشورها به خودشان بازخواهد گشت و آتشی که در منطقه افروخته‌اند، دامان آنان را خواهد گرفت».

این فرمانده حزب الله درباره ترور شهیدان سلیمانی و المهندس گفت: می‌گوییم تا پیش از دشمن، دوستان بدانند که هزینه خون فرماندهان پیروزی و دوستانشان، سنگین و پرهزینه است و دیر یا زود باید پرداخت کنند. کمترین هزینه نیز اخراج آمریکا از غرب آسیا است.

الحمیدوای در پایان تأکید کرد که اتحاد محور مقاومت برای مقابله با دشمنان باید ادامه یابد و همه زمینه‌ها را در بر گیرد؛ لذا «ما در راستای گسترش این محور تلاش خواهیم کرد تا شامل کشورهایی شود که با چالشهای شبیه ما روبه‌رو هستند».

در همین ارتباط، شیخ «خالد الملا» رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق، شنبه هفته جاری در آستانه سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی المهندس نایب رئیس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق سخنرانی کرد.

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق اظهار داشت: «برای سومین بار می‌ایستیم و حادثه تاریخی و دردناک هدف قرار دادن قهرمانان اسلام را یادآور شویم؛ همانانی که جانشان را فدای کشورشان کردند.»

شیخ خالد الملا اضافه کرد: «آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند و آن‌ها را در یک عملیات ناجوانمردانه و بزدلانه هدف قرار داد؛ آن‌ها را هدف قرار داد چون آن‌ها تمام نقشه‌های غرب را ناکام گذاشتند.

فارس

پربیننده ترین خبرها