تازه ترین جنایت صهیونیست ها علیه فلسطینیان؛

نظامیان صهیونیست 2 جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند/ اعتصاب سراسری و عزای عمومی در جنین

نظامیان صهیونیست 2 جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند/ اعتصاب سراسری و عزای عمومی در جنین
شنبه 24 دی 1401 - 10:37

دو جوان فلسطینی صبح امروز (شنبه) بر اثر تیراندزای نظامیان رژیم صهیونیستی به خودروی آنها در جنوب جنین به شهادت رسیدند، همچنین یک جوان فلسطینی دیگر نیز که چندی پیش به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان تیراندازی صهیونیست ها به یک خودرو در شهرک جبع در جنوب جنین، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسراییلی به شهادت رسیدند.
به گفته منابع داخلی، این دو جوان که در داخل خودرو هدف گلوله قرار گرفتند، به بیمارستان منتقل شدند اما اندکی بعد خبر شهادت آنها اعلام شد.
پایگاه "حریه نیوز" نیز از شهادت "عزالدین حمامره" و "امجد خلیلیه" پس از درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیستی نزدیک شهرک جبع در جنوب جنین خبر داد.

منابع داخلی می گویند که نظامیان صهیونیستی نزدیک شهرک "ترسله" و در تقاطع شهرک جبع یک ایست بازرسی نظامی برپا کردند و به دنبال آن درگیری هایی میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی رخ داد. این دو جوان که از مبارزان "گردان جبع" بودند، در این درگیری براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودروی آنها به شهادت رسبدند.

.

پیش از این منابع پزشکی در شهر جنین بامداد امروز (شنبه) از شهادت "یزن سامر الجعبری" جوان 19 ساله فلسطینی از شهرک یامون در غرب جنین خبر داده بودند.

الجعبری دوم ماه ژانویه جاری به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفردان در غرب جنین بر اثر تیراندازی صهیونیست ها مجروح شده بود.

بدین ترتیب تعداد شهدای فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنون به 12 نفر رسید.

با اعلام خبر شهادت سه جوان فلسطینی طی امروز (شنبه) مردم جنین امروز عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها