رژیم صهیونیستی به هلاکت یک سرباز در انفجار یک پایگاه نظامی اعتراف کرد

رژیم صهیونیستی به هلاکت یک سرباز در انفجار یک پایگاه نظامی اعتراف کرد
يکشنبه 25 دی 1401 - 14:22

ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) اعتراف کرد که یکی از سربازان این رژیم در جریان انفجار پایگاه آموزشی تیپ کفیر در دره اردن که شب گذشته به وقوع پیوست به هلاکت رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش این رژیم امروز (یکشنبه) اجازه داد تا کشته شدن یک سرباز در جریان انفجار پایگاه آموزشی تیپ کفیر در دره اردن که گفته می‌شود بر اثر پرتاب نارنجک دستی به وقوع پیوسته است، رسانه‌ای شود.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که پس از تلاش‌های زیاد که برای احیای او انجام شد، مرگ این سرباز اعلام می‌شود.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که در جریان این انفجار یک سرباز دیگر به شدت مجروح شده است و دو سرباز نیز جراحات جزئی بر داشته‌اند که به بیمارستان «شیبا تل هشومیر» در «رمات غان» و «هداسا» در قدس منتقل شدند.

بر اساس این بیانیه، تحقیقات پلیس نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه آغاز شده است و در پایان، نتایج تحقیقات برای رسیدگی به دادسرای نظامی ارسال می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: این مساله به خانواده‌های سربازان حادثه دیده اطلاع داده شده است.

پیشتر منابع خبری بامداد یکشنبه اعلام کردند که سه سرباز اسرائیلی بر اثر انفجار نارنجک دریک پایگاه نیروی هوایی این رژیم زخمی شدند.

شبکه خبری روسیه الیوم افزوده بود که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این درحالیست که منابع عبری گزارش دادند که یک نارنجک دستی در دره اردن از سمت در پایگاه تیپ هوایی کفیر منفجر شد و سربازان زخمی شدند.

این رویداد در حالی رخ داد که اختلافات در اردوگاه و جناح‌های قدرت رژیم صهیونیستی با روی کار آمدن دولت افراطی نتانیاهو بشدت افزایش یافته و در همین راستا روز شنبه سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات ده‌ها هزار نفر علیه بنامین نتانیاهو نسخت وزیر جدید رژیم صهیونیستی بود.

پربیننده ترین خبرها