۲۰ عملیات مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری

۲۰ عملیات مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری
دوشنبه 26 دی 1401 - 09:56

منابع رسانه‌ای از انجام ۲۰ عملیات مقاومت فلسطین طی فقط ۲۴ ساعت اخیر در کرانه باختری علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین موسوم به "معطی" طی گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰ عملیات مقاومتی در کرانه باختری را رصد کرده است که شامل ۵ عملیات تیراندازی، انفجار بمب، پرتاب کوکتل مولوتف، آسیب زدن به یک خودروی نظامی، مقابله با دو حمله شهرک‌نشینان، انهدام دو خودروی شهرک‌نشینان و درگیری و مقابله با صهیونیست ها با پرتاب سنگ در ۸ نقطه در این منطقه اشغالی بوده است.

درگیری‌های شدیدی نیز با نیروهای اشغالگر در شهرک "سلوان" در قدس اشغالی به‌وقوع پیوست و همچنین جوانان فلسطینی در شهرک "حواره" در نابلس به سمت شهرک‌نشینان سنگ پرتاب کرده و خودروهای آنها را هدف قرار دادند.

درگیری‌های مشابهی نیز در منطقه "حبله" در استان قلقلیه و نزدیکی ایست بازرسی "الجمله" در جنین به‌وقوع پیوست که طی آنها، به سمت نظامیان صهیونیستی تیراندازی شد.

مبارزان فلسطینی به سمت نیروهای اشغالگر در شهرک "یعبد" در جنین آتش گشوندند که منجر به آسیب رساندن به یک خودروی نظامی شد.

درگیری های شدیدی با نیروهای اشغالگر در چندین منطقه در الخلیل از جمله منطقه "کعابنه"، اردوگاه آوارگان "العروب" و "بیت امر" رخ داد که طی آن فلسطینیان به سمت نیروهای اشغالگر سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

پربیننده ترین خبرها