آل سعود تجسم چهره خائن در تاریخ جهان است

دوشنبه 26 دی 1401 - 22:29

خیانت قدمتی به قدمت تاریخ دارد و با تداوم بشریت ادامه پیدا می‌کند. منطقه خاورمیانه نیز شاهد چنین پدیده‌ای بوده است؛ لشکرکشی آمریکا به عراق در ۱۹ مارس ۲۰۰۳، شاهد خیانت‌های متعددی بود که به سقوط مناطق و شهرهای بسیار مهم عراق منجر شد.

العالم - عربستان سعودی

در این ویدیو در مورد مهم‌ترین خائنان تاریخ عرب صحبت می کنیم، آری! اینجا بغداد است. صحنه‌ای از آن، که ما هرگز فراموش نمی‌کنیم، همانطور که فراموش نمی‌کنیم هواپیماهایی که آن حمله را انجام دادند از خاک عربستان سعودی بلند شدند و همه بدانند که هر کس علیه عراقی‌ها توطئه کرد و عراق را ویران کرد هرگز در کنار یمن و یمنی‌ها نخواهد ایستاد..!

این یک کلیپ کوتاه از تاریخ خیانت های آل سعود است که در عصر حاضر مستحق لقب معروف‌ترین خائن است. لحظه‌های فروپاشی ممکن است بیشتر از لحظه صعود، حقیقت را آشکار کند.

این کلیپ تلاشی کوتاه برای کنکاش بخشی از شکست‌ها و خیانت‌ها در تاریخ‌مان است؛ تا بگوییم اشغالگر چگونه نفوذ کرد؟

"عبدالله السالمی " فعال یمنی در توییتی نوشته است: آری! اینجا بغداد است صحنه‌ای از آن، که ما هرگز فراموش نمی‌کنیم، همانطور که فراموش نمی‌کنیم هواپیماهایی که آن حمله را انجام دادند از خاک عربستان سعودی بلند شدند. این ویدیو را بازنشر دادم تا همه بدانند که هر کسی که علیه عراقی‌ها توطئه کرد و عراق را ویران کرد هرگز در کنار یمن و یمنی‌ها نخواهد ایستاد..!

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها