پیام فرزندان یک مبلغ سعودی بازداشت شده به رژیم سعودی

يکشنبه 2 بهمن 1401 - 22:37

فرزندان شیخ خالد راشد مبلغ سعودی زندانی با ارسال پیامی به وزارت کشور عربستان، صحت وسقم اتهامات وارده به پدرشان را تبیین و تفسیر کردند.

العالم ـ عربستان سعودی

اکانت "نحو الحریه"(به سوی آزادی) با انتشار این ویدئو نوشت: "شاید کسی این پیام را نشنیده باشد و سخنان مگس های الکترونیکی و اتهامات دروغین علیه خالد راشد را باور کرده باشد".

فرزند شیخ خالد راشد در این ویدئو می گوید: پدرم را به حمایت از تروریسم متهم کردند حال آنکه او از جهاد علیه اشغالگر کافر و دفاع از خاک و جان مسلمانان در عراق حمایت می کرد، پدرم این کار را بنا به فتوای شیخ "ابن جبرین" انجام داد، آیا شیخ ابن جبرین نیز تروریست بود؟ اگر اتهام پدرم حمایت از تروریسم در عراق است، پس چرا او را به عراق نمی فرستید تا در آنجا محاکمه شود؟ اما در خصوص اتهام پولشویی، همه می دانند که پدرم با هماهنگی با سفارت عربستان در نیجر، به این کشور رفت تا در آنجا به ساخت مسجد و تدریس بپردازد. برای اثبات این امر مدارک لازم نیز در اختیار داریم و وقتی که از نیجر برگشت و مساله ساخت مساجد در نیجر را در کلاس های خود مطرح کرد، مردم صدقه و زکات خود را نزد او می آوردند تا در این طرح مشارکت کنند. همه این مساله را میدانند. پدرم می خواست این اموال را به نیجر منتقل کند تا در مقابل هر کلیسا یک مسجد در آنجا بسازد. این رؤیای پدرم بود.

پربیننده ترین خبرها