رهبر انصارالله: جنایت قرآن‌سوزی به منزله اعلام جنگ علیه مسلمانان جهان است/ لابی صهیونیستی-یهودی در خط مقدم فعالیت خصمانه علیه اسلام و قرآن قرار دارد

رهبر انصارالله: جنایت قرآن‌سوزی به منزله اعلام جنگ علیه مسلمانان جهان است/  لابی صهیونیستی-یهودی در خط مقدم فعالیت خصمانه علیه اسلام و قرآن قرار دارد
جمعه 7 بهمن 1401 - 18:16

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه گسترش اسلام در جوامع اروپایی و غیرمسلمان، نگرانی دشمنان اسلام را موجب شده است، اظهار داشت که سوزاندن قرآن در سوئد تحریکی بسیار بزرگ علیه مسلمانان است.

العالم- یمن

به گزارش العالم، سیدعبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار داشت جنایت سوزاندن قرآن هدف قرار دادن مسلمانانان و مقدس‌ترین مقدسات و نیز جنگ علیه مسلمانان است.

الحوثی گفت: گسترش اسلام در جوامع اروپایی و غیر اسلامی موجب نگرانی و تشویش دشمنان اسلام و سوزاندن قرآن کریم شده است.

او با بیان اینکه سوزاندن قرآن کریم در اروپا در چارچوب جنگ خصمانه آنها با جامعه بشری و تلاش آنها برای دور کردن این جامعه از قرآن و ایجاد دشمنی میان آن و اسلام است، متذکر شد که آنها هیچ توجیهی برای سوزاندن قرآن کریم ندارند و این، اقدامی خصمانه، مجرمانه و توهین‌آمیز علیه تمام کتب أسمانی تلقی می‌شود.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: ظالمان سعی می‌کنند بین مردم و قرآن حائل ایجاد کنند؛ زیرا آن را بزرگ‌ترین خطر برای خود و بزرگ‌ترین منجی برای بشریت می‌بینند.

الحوثی خاطرنشان کرد:‌ سوزاندن قرآن كريم و اعلام دشمنی با آن و اسلام، تحريک و بی‌احترامي بسيار بزرگی علیه مسلمانان است و همچنین این اقدام گواهی بر ميزان خشم نيروهای شيطانی از قرآن و ضعف‌شان در مقابل این کتاب مقدس است.

الحوثی با اشاره به تکرار جنایت سوزاندن قرآن کریم طی سال‌های گذشته، آن را بزرگ‌ترین اقدام خصمانه علیه اسلام و مسلمانان خواند و گفت هر چند بخش بزرگی از فعالیت لابی صهیونیستی- یهودی، ما را در کشورهای‌مان هدف قرار می‌دهد، ولی آن در آمریکا، اروپا و کشورهای مختلف فعال است.

رهبر انصارالله عنوان کرد:‌ لابی صهیونیستی-یهودی در خط مقدم بزرگ‌ترین فعالیت خصمانه علیه اسلام، قرآن و مسلمانان در عرصه جهانی قرار دارد.

او متذکر شد: نیروهای شیطانی تلاش می‌کنند جنایات اخلاقی را در چارچوب حقوق و آزادی‌ها مطرح، و از آن حمایت سیاسی و قانونی کنند.

پربیننده ترین خبرها