همبستگی فعالان شبکه‌های اجتماعی با "الهان عمر"

همبستگی فعالان شبکه‌های اجتماعی با
يکشنبه 16 بهمن 1401 - 12:23

فعالان شبکه های اجتماعی جهان عرب پس از برکناری الهان عمر، نماینده دموکرات مینه سوتا از کمیته روابط خارجی، به دلیل اظهارات ضد صهیونیستی، با وی ابراز همبستگی کردند.

العالم آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری جمهوریخواهان روز پنجشنبه به اخراج «الهان عمر» نماینده دموکرات مینه سوتا از کمیته روابط خارجی رأی دادند، اخراج وی به دلیل اظهارات ضدصهیونیستی بود که اعضای مجلس آن را یهودی ستیزی می دانند.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی با این نماینده اعلام همبستگی کردند.

الهان عمر پس از برکناری از کنگره در توییتی نوشت: «برای سکوت کردن، به کنگره نیامده‌ام!». وی تاکید کرد، انتقاد وی از سیاست های خارجی کشورش "به عنوان فردی رنج دیده از ویرانی های جنگ و ظلم و ستم ها تغییر نخواهد کرد، و همواره از کسانی که از اقدامات دولت ها رنج می برند،حمایت خواهم کرد."

کاربری به نام «سلیمان الفهد» در توضیح این موضوع نوشت: آزادی دروغین آمریکا؛ اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با 218 رای تنها به دلیل انتقاد از رژیم موقتی، به برکناری ایلهان عمر، نماینده دموکرات مسلمان از عضویت در کمیته روابط خارجی رای دادند. "

کاربری دیگر به نام «عیسی الشفلوت» در این باره با انتشار توئیتی نوشت: امروز شعارهای دروغین آمریکا با اقدام مجلس نمایندگان در اخراج «الهان عمر» نماینده پارلمان از کمیته روابط خارجی به دلیل یهودستیزی ، "که هنوز ثابت نشده، !"مشخص شد.

پربیننده ترین خبرها