جبهه دموکراتیک مسئولیت حملات موشکی به صهیونیستها را برعهده گرفت

جبهه دموکراتیک مسئولیت حملات موشکی به صهیونیستها را برعهده گرفت
دوشنبه 24 بهمن 1401 - 10:20

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین برای اولین بار طی چند سال اخیر مسئولیت حملات موشکی بامداد امروز دوشنبه به شهرک های صهیونیستی مجاور نوار غزه را برعهده گرفت که نشان از یکپارچگی گروههای مختلف فلسطین در پاسخ به تجاوزگری صهیونیستها دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از شبکه الجزیره، گردان های مقاومت شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مسئولیت حملات موشکی به شهرک های صهیونیست نشین واقع در اطراف مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد: ما در حال نبرد میدانی مداوم با پروژه صهیونیستی هستیم و به اشغالگران اجازه ادامه تجاوزگری خود علیه ملت فلسطین و توانمندیهای آنها را نمی دهیم.

تا پیش از این به طور معمول گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی موشک و خمپاره شلیک می کردند و این برای اولین بار است که جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مسئولیت حملات موشکی به این شهرک ها را برعهده می گیرد؛ امری که بر یکپارچگی گروههای فلسطینی در غزه زیر چتر اتاق عملیات مشترک دلالت دارد.

منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی مجاوز غزه خبر دادند.

همزمان با شلیک موشک ها از غزه، آژیر هشدار حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیست نشین «نیر عام» و «روحاما» در شرق شهر صهیونیستی «سدیروت» به صدا درآمد.

این حملات در حالی صورت گرفت که پیش از آن جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار داده بودند.

پربیننده ترین خبرها