آیا دشمنان صدای مردم را شنیدند؟

آیا دشمنان صدای مردم را شنیدند؟
پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 - 21:43

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم استان آذربایجان شرقی تأکید کردند: صدای مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر دیگران غالب بود، پیام مردم در 22 بهمن حمایت همه جانبه از انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

العالم _ کشکول

بیش از چهار دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد. بیش از 44 سال است که دشمنان در همه زمینه ها برای جلوگیری از پیشرفت و سرنگونی آن در تلاش هستند که جمهوری اسلامی علیرغم تلاش های شوم آنها روز به روز بر قدرت و پیشرفت خود افزوده و در همه زمینه ها و سطوح بدون تسلیم شدن همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد.

راز پایداری و تداوم جمهوری اسلامی چیست؟ تردیدی نیست که عوامل بسیاری در پایداری و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته است که از آن جمله می توان به رهبری حکیمانه امام خمینی (رحمه الله علیه) بنیانگذار انقلاب اسلامی، و حضرت آیت الله خامنه ای و تلاش و جدیت مسئولان و فداکاری نیروهای مسلح، ارتش و سپاه پاسداران اشاره کرد، عامل اصلی دیگر نیزحضور مستمر مردم در میدان است که رهبر انقلاب همواره بر آن تاکید کرده اند.

معظم له در دیدار روز گذشته خود با هزاران نفر از مردم تبریز در استان آذربایجان شرقی از ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر کردند که بیست و دوم بهمن ماه امسال را به حماسه تاریخی تبدیل کردند. ایشان فرمودند : این حماسه واقعی و پر محتوا نتیجه دوری مردم از انحراف از روش انقلاب و ناشی از پایداری آنان است.

رهبر انقلاب اسلامی حرکت بسیار ارزشمند مردمی را پاسخ به تبلیغات پرسروصدای دشمنان توصیف کردند و گفتند: مردم با ایمان و بصیرت در کنار یکدیگر از شرق ایران عزیز تا غرب و از شمال تا جنوب به میدان آمدند و صدای بلندشان را به گوش همگان رساندند.

معظم له راهپیمایی های شنبه تاریخی مردم را مصداق تداوم ثبات ملی دانستند و گفتند: مردم با حفظ هویت و عظمت خود بدون احساس خستگی و یأس و بدون ترس از دشمن ، به پیمودن راه مستقیم ادامه دادند.

ایشان با اشاره به دروغ دشمنان و نادرست بودن ادعای آنها درباره جمهوری اسلامی مبنی بر عقب نشینی نظام یا به بن بست رسیدن اسلام فرمودند: اگر این ادعا درست است پس چرا این همه برای سرنگونی هزینه می کنید؟»

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مردم ایران فقط در قدرت نظامی برتر نیستند اگر چه ضروری است، خاطرنشان کردند: کشوری که این همه دشمن دارد باید به فکر خودش و مردمش باشد. در آینده نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.» با این حال معظم له افزودند: «دولت در حوزه های دیگر از جمله صنعت، زیرساخت ها و سایر حوزه ها چند برابر مسائل دفاعی سرمایه گذاری می کند. اما دشمن که ترسش را با تبلیغاتش علیه پهپادهای ایرانی به وضوح نشان داده پیشرفت‌های دیگر را انکار و مسائل دفاعی را برجسته می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیشرفت ایران را یک واقعیت فعال و قابل تقدیر دانسته و توضیح دادند: «ناظران خارجی از دیدن دستاوردهای ایران و دستیابی به این سطوح پیشرفت با وجود شرایط تحریم شگفت‌زده هستند و چند سال پیش نیز یکی از مسئولان موشکی رژیم صهیونیستی گفته بود" من دشمن ایران هستم، اما در برابر دانشمندان ایرانی به خاطر تولید موشک پیشرفته کلاه از سر برمی دارم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه آینده مثل همیشه روشن است، گفتند: هر زمان که افق روشنی در مقابل کشور باشد، پس از مدتی به آن رسیدیم، زیرا توانمندی‌ مردم و امکانات کشور بسیار بالاست.

پربیننده ترین خبرها