جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: حوزه پهپادی از مولفه‌های قدرت نیروی هوایی است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: حوزه پهپادی از مولفه‌های قدرت نیروی هوایی است
چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 11:07

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز حوزه پهپادی بدون شک یکی از مولفه‌های قدرت نیروی هوایی است و همه نسبت به این حوزه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در دوازدهمین همایش سالیانه معاونان عملیات و روسای بازرسی و ایمنی این نیرو با قدردانی از لاش‌های انجام شده برای تامین امنیت آسمان ایران، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم یاری‌ها و پشتیبانی از جبهه مقاومت، از افتخارات و نقطه عطفی در تاریخچه نیروی هوایی است و سرمایه معنوی این نیروی الهی به شمار می‌رود که باید برای نسل جدید بازگو شود چراکه برای ایجاد این سرمایه معنوی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و این امر وظیفه همه ما را صدچندان می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: امروز با گذشت ۴۴ سال پرفراز و نشیب از انقلاب اسلامی و با وجود تحریم‌های همه جانبه نیروی هوایی و مشکلات فراوان در تامین قطعات، روز به روز در حوزه امنیت هوایی در حال پیشرفت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اقتدار نیروی هوایی همین نکته بس است که آمریکایی‌ها نیروی هوایی ما را یک تهدید بالقوه برای خود می‌دانند و این ترس دلالت بر این دارد که آنها با توان رزمی نیروی هوایی آشنا هستند.

امیر هادیان گفت: امروزه حوزه پهپاد بدون شک یکی از مولفه‌های قدرت نیروی هوایی است که تمامی عزیزان در هر جایگاهی باید نسبت به این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

جانشین نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروز رعایت دقیق نکات ایمنی و دستورالعمل‌ها یک اصل مهم برای جلوگیری از سوانح است تصریح کرد: نیروی الهی هوایی یک نیروی مقتدر، منضبط، با افتخار و نیروی اولین‌هاست و حفظ این جایگاه در کنار تامین امنیت آسمان ایران اسلامی وظیفه خطیری است که با همکاری و همدلی شما عزیزان و بخش‌های مختلف این نیرو عملی شده و بحمدلله در این عرصه نیز پیشتازیم.

پربیننده ترین خبرها