حملات انتقام جویانه به اهداف صهیونیستی در کرانه باختری در پاسخ به فاجعه نابلس

حملات انتقام جویانه به اهداف صهیونیستی در کرانه باختری در پاسخ به فاجعه نابلس
شنبه 6 اسفند 1401 - 13:32

نیمه شب گذشته نقاط مختلفی در کرانه باختری شاهد تیراندازی علیه مواضع و مراکز استقرار و پست های دیده بانی رژیم صهیونیستی بودند. این عملیات در پاسخ به جنایت روز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس – که 11 شهید و دهها مجروح به دنبال داشت – صورت گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه مقاومت "عرین الاسود" اعلام کرد که این گروه در نخستین واکنش خود به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نابلس، مواضع نظامیان صهیونیستی را در غرب نابلس هدف قرار داده است. این گروه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حدود 10 شب، پادگان "صره"صهیونیستی را در نابلس هدف قرار داده است. در این بیانیه بر مجروح شدن دو صهیونیست تأکید شده است.

گروه "عرین الاسود" تصریح کرد که این عملیات، نخستین عملیات انتقام جویانه این گروه در پاسخ به جنایت نابلس است.

در همین راستا گردان "شهدای الاقصی" هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "این گردان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور 11 نفر از برادران و فرزندان خود در نابلس، پست دیده بانی نظامیان صهیونیستی المربعه واقع در جنوب نابلس را هدف قرار داده و شماری از آنها را مجروح کرده است".

همچنین پست دیده بانی بیت حوریک در شرق و پست حواره در جنوب نابلس نیز هدف قرار گرفتند. رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که علیه نظامیانش در مناطقی نزدیک پل حلحول در الخلیل حملاتی صورت گرفته است. همچنین چند جوان خشمگین به پست دیده بانی نظامی در ورودی اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل حمله کرده و آنجا را به آتش کشیدند.

در همین راستا نیروهای مقاومت از حمله به پست ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین خبر دادند. همین عملیات در اطراف پست ایست و بازرسی قلندیا در شمال قدس هم تکرار شده است؛ در این عملیات چندین نارنجک دست ساز نزدیک این پست منفجر شد.

پربیننده ترین خبرها