تیراندازی در نابلس؛ 2 شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند+ ویدیو

تیراندازی در نابلس؛ 2 شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند+ ویدیو
يکشنبه 7 اسفند 1401 - 15:56

دو صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که یک خودروی متعلق به صهیونیست‌ها در مرکز شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس هدف گلوله قرار گرفته است، خبرگزاری شهاب گزارش داد، در جریان این عملیات، دو صهیونیست به شدت زخمی شدند و وضعیت آنان نیز وخیم گزارش شده است.

تکمیلی | منابع خبری از کشته شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات «حواره» در جنوب نابلس خبر می دهند.

جوان فلسطینی مجری عملیات، موفق شده است از صحنه عملیات فرار کند.

عملیات نابلسیدیعوت آحارونوت گزارش داد که مجری عملیات از فاصله صفر به دو شهرک نشین کشته شده در حواره نابلس شلیک کرده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت در گزارش نوشت حمله تیراندازی در جنوب نابلس همزمان با اجلاس عقبه رخ داده است که هدف آن توقف عملیات فلسطینی‌ها و وخامت اوضاع امنیتی است.

پایگاه خبری عبری زبان کان اعلام کرد که دو صهیونیست کشته شده در تیراندازی امروز در شهرک حواره، دو برادر ساکن شهرک صهیونیست‌نشین "هار براخا" در جنوب نابلس هستند و آن‌ها نوه "شموئیل یانیو" خاخام معروف مدارس دینی یهودی هستند.

گفتنی است که یکی از این صهیونیست‌ها عضو نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

اهالی نابلس پس از انجام عملیات مقاومتی در «حواره» جشن گرفته و میان شهروندان شیرینی پخش کردند.

این عملیات پس از آن صورت گرفته است که در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

2

به گزارش خبرنگار العالم از سرزمین های اشغالی، یوسی داگان رئیس صهیونیستی شورای شهرک سازی در شمال کرانه باختری، با واکنش به عملیات مقاومتی نابلس گفت: این یک رویداد بسیار دشوار است، کابینه باید روش خود را تغییر دهد و از دفاع به حمله برود، تیراندازی در روز روشن قابل تحمل نیست. وی این اقدام را تروریستی قلمداد کرده و گفته که هیچ عامل بازدارنده ای برای آن وجود ندارد.

نابلسبنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان رهبر حزب لیکود، اوایل دی ماه ششمین کابینه خود را که افراطی ترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی است، با تشدید تنش علیه فلسطینیان آغاز کرد.

علاوه بر اعتراضات کنونی در تل آویو علیه اقدامات کابینه افراطی رژیم صهیونیستی به ویژه اصلاحات قضایی، تا کنون دو نفر از سفیران این رژیم نیز از جمله یائل ژرمن سفیر تل آویو در فرانسه و رونن هافمن، سفیر اسرائیل در کانادا در اعتراض به کابینه افراطی نتانیاهو استعفا کرده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها