درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان؛ 5 تن بازداشت شدند

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان؛ 5 تن بازداشت شدند
جمعه 4 فروردين 1402 - 00:05

پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگانی که طی امروز (پنجشنبه) تحت عنوان "روز فلج سراسری" در ادامه اعتراضات به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو به خیابان ها آمده بودند درگیر شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در این تظاهرات که برای دوازدهمین هفته پیاپی برگزار می شود، تظاهرکنندگان تقاطع هشالوم در شهر تل آویو را مسدود کردند. همچنین جاده ساحلی به سمت جنوب و نیز بزرگراه 4 در شهر رعنانا در مرکز رژیم اشغالگر را از دو جهت بستند.

به دنبال برگزاری این اعتراضات، پلس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان درگیر شد و با استفاده از زور آنها را متفرق کرد در این درگیری 5 تن از تظاهرکنندگان نیز بازداشت شدند.

در شهر "کفار سابا" در مرکز رژیم صهیونیستی نیز دانشجویان تقاطع شمال منطقه رعنانا را مسدود کردند.

همچنین حدود 300 نفر در محلی به نام "مدینه المطار" که احتمال می رفت در آنجا نشستی با مشارکت آفی دیحتر نماینده لیکود در کنست و نیر برکات وزیر اقتصاد کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شود، تظاهرات کردند.

معترضان، اقدامات اعتراضی گسترده امروز خود را "روز فلج سراسری" نامیدند. پلیس از تظاهرکنندگانی که جاده ها را مسدود کردند، خواست محل را ترک کنند.

یادآور می شود پارلمان رژیم صهیونیستی که اکثریت آن در دست ائتلاف تندروهای افراطی است، به رغم تداوم اعتراضات به طرح اصلاحات قضایی کابینه این رژیم، امروز (پنجشنبه) قانون جنجالی حمایت از بنیامین نتانیاهو را تصویب کرد.

پربیننده ترین خبرها