حماس: تشکیلات خودگردان، هماهنگی با اشغالگران را متوقف کند

حماس: تشکیلات خودگردان، هماهنگی با اشغالگران را متوقف کند
شنبه 5 فروردين 1402 - 17:31

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: از تشکیلات خودگردان می خواهیم به هماهنگی بیهوده امنیتی با اشغالگران پایان دهد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی، حازم قاسم روز شنبه افزود: تصویب ادامه شهرک سازی ها و ساخت بیش از هزار واحد مسکونی برای صهیونیست ها در شهرک های «إفرات» و «بیتار عیلیت» در بیت لحم و «جیلو» در شرق قدس نشانه خوی خصمانه و اشغالگرانه رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: این اقدام کابینه اشغالگران، پیامی برای کسانی است که به دنبال سراب توافقات امنیتی و سیاسی با این دشمن جنایتکار می دوند.

قاسم گفت: از تشکیلات خودگران می خواهیم به هماهنگی امنیتی با اشغالگران که فقط تامین کننده منافع دشمن است و منافع و حقوق قانونی ملت فلسطین را پایمال می کند، پایان دهد.

وی از جامعه جهانی خواست به مسئولیت خود عمل و با اقدامی فعال، تجاوزهای رژیم صهیونیستی به ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین را متوقف کند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در یک ماه اخیر در نشست های امنیتی عقبه اردن و شرم الشیخ مصر متعهد شده بود شهرک سازی ها را تا ۶ ماه متوقف کند، اعلام کرده است مجوز ساخت بیش از هزار واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین را صادر می کند.

پربیننده ترین خبرها