دمشق: حملات مکرر رژیم صهیونیستی نشان از هماهنگی تل آویو و گروه های تروریستی دارد

دمشق: حملات مکرر رژیم صهیونیستی نشان از هماهنگی تل آویو و گروه های تروریستی دارد
جمعه 11 فروردين 1402 - 19:58

وزارت خارجه سوریه انجام حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را نشان دهنده هماهنگی نزدیک بین این رژیمِ تروریست و گروه های تروریستی دانست.

العالم ـ سوریه

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه این کشور امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل همچنان به سیاست‌های جنگ جنایتکارانه خود علیه سوریه ادامه می‌دهد، افزود: جنگنده‌های این رژیم با هماهنگی گروه‌های تروریستی که به نیروهای سوری در منطقه دانا حمله کردند، حملات وحشیانه جدیدی را انجام دادند.

وزارت امور خارجه سوریه اضافه کرد: این حملات مکرر نشان دهنده هماهنگی نزدیک بین رژیم تروریست اسرائیل و گروه‌های تروریستی است و بدون هیچ تردیدی، مقاصد علیه سوریه با هدف طولانی کردن بحران و کاهش قدرت سوریه را ثابت می‌کند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که دمشق آماده مقابله با همه این تهدیدات و حملات فاشیستی جهت تحقق اراده مردم سوریه برای پیروزی و اعمال حاکمیت سوریه بر همه اراضی و حریم هوایی خود است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) برای دومین روز متوالی با انجام حملات هوایی و پرتاب موشک از سمت جولان اشغالی سوریه یک مکان در حومه دمشق را هدف قرار دادند.

حملات هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها