به رغم هشدار سازمان ملل؛

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار یورش به مسجد الاقصی شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار یورش به مسجد الاقصی شد
دوشنبه 14 فروردين 1402 - 07:28

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به رغم هشدار مصر و سازمان ملل، از صهیونیست‌ها خواست که روز چهارشنبه همزمان با اعیاد یهودی به مسجد الاقصی یورش ببرند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از صهیونیست‌ها خواست که روز چهارشنبه همزمان با اعیاد یهودی به مسجد الاقصی یورش برند.

بنابر گزارش خبرگزاری "شهاب" فلسطین، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی گفت: من یکبار دیگر می گویم و از یهودیان درخواست می کنم که [روز چهارشنبه] به مسجد الاقصی یورش ببرند.

وی افزود: مسجد الاقصی مهم ترین مکان برای اسرائیل است، یهودیان نیز دارای حقوقی در این دولت هستند به همین خاطر آنها نیز می توانند وارد مسجد الاقصی شوند.

بن گویر خاطرنشان کرد: هر زمانی که مسجد الاقصی باز باشد و امکان ورود به آن فراهم باشد، یهودیان می توانند نه صرفا روز چهارشنبه [همزمان با عید پاک] بلکه هر زمانی که بخواهند وارد آن شوند.

وی در پاسخ به مجری شبکه تلویزیونی صهیونیستی که گفت شما کی وارد مسجد الاقصی می شوید، نیز گفت من روز چهارشنبه وارد مسجد الاقصی نمی‌شوم.

بن گویر افزود: زمان وزیری که میان یهود و عرب‌ها تمایز [برای ورود به مسجد الاقصی] قائل می‌شد، گذشت، چرا به یهودیان باید برای ورود به مسجد الاقصی نه گفت؟

وی پیشتر، ۱۳ دی ماه گذشته در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش برده بود.

مصر و سازمان ملل متحد پیش از این به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه تعرّض بن گویر به مسجد الاقصی هشدار داده اند.

پربیننده ترین خبرها