هشدار سوریه درباره مرحله ی جدید از نبود امنیت و ثبات

هشدار سوریه درباره مرحله ی جدید از نبود امنیت و ثبات
سه شنبه 15 فروردين 1402 - 18:33

وزارت امور خارجه سوریه ، حملات و تجاوزگری های اخیر رژیم اسرائیل به مناطقی از دمشق و اطراف آن و حمص و حومه آن را که به کشته و زخمی شدن چند غیرنظامی و نیز خسارت‌های مادی منجر شد، محکوم کرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: نیروهای اشغالگر اسرائیلی طی چهار روز گذشته ، مناطقی در دمشق و اطراف آن و حمص و حومه آن را هدف تجاوزهای خود قرار دادند که این حملات به شهادت و زخمی شدن چند غیرنظامی و تحمیل خسارت‌های مالی منجر شد.

در این بیانیه آمده که کابینه رژیم اسرائیل در مسیر حامیانش در واشنگتن و دیگر پایتخت‌های غربی در صادر کردن بحران‌ها و فرار از مشکلات داخلی از طریق تعدی‌ها و جنایت‌های خارجی در نهادینه کردن روشی که به صورت آشکار قانون بین المللی و احکام منشور سازمان ملل را نقض می‌کند، گام می‌نهد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود به رژیم اشغالگر درباره خطرات این سیاست خصمانه هشدار داده و اعلام کرده است: سوریه به اسرائیل و حامیانش بار دیگر نسبت به خطرات این سیاست‌های خصمانه هشدار می‌دهد که منطقه را به سمت تشدید تنش فراگیر و مرحله جدیدی از نبود امنیت و بی ثباتی سوق می‌دهد.

رژیم اسرائیل بامداد امروز (سه شنبه) نیز در ادامه تجاوزهای خود در روزهای اخیر ، اطراف دمشق و منطقه جنوبی آنرا هدف تعرض های مکرر قرار داد.

پربیننده ترین خبرها