تاکید مجلس قانونگذاری فلسطین بر لزوم مقابله با رفتار فاشیستی رژیم اشغالگر

تاکید مجلس قانونگذاری فلسطین بر لزوم مقابله با رفتار فاشیستی رژیم اشغالگر
جمعه 18 فروردين 1402 - 13:23

رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین از سازمان‌ها و پارلمان های کشورهای مختلف خواست که برای مهار رفتار اشغالگران صهیونیست و متوقف کردن رفتار فاشیستی آن‌ها، فورا وارد عمل شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری "شهاب" ، «أحمد بحر» در سخنانی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و لبنان را محکوم کرد و گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل مسئول عواقب جنایات خود علیه سرزمین و مقدسات مسلمانان است؛ جنایاتی که تداوم آن موجب شعله‌ور شدن حتمی منطقه است.

وی تاکید کرد:‌ مسجد الاقصی قطب نما و نماد وحدت امت اسلام است و ما خواهان قیام فلسطینی، عربی و اسلامی در دفاع از این مکان مقدس در مقابل حملات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها هستیم.

رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین از سازمان ملل و نهادها و پارلمان‌های کشورهای مختلف خواست که برای مهار اشغالگران صهیونیست، جلوگیری از رفتار فاشیستی آن‌ها و پاسخگو کردن آن‌ها در قبال نقض آشکار تمام قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی، به صورت فوری وارد عمل شوند.

مجلس قانون‌گذاری فلسطین، قوه مقننه فلسطین و دارای ۱۳۲ نماینده است که ۱۱۶ نفر آن‌ها از حوزه انتخابی کرانه باختری و باریکه غزه انتخاب می‌شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مختلف باریکه غزه را طی شب گذشته و امروز (جمعه) هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد.

سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد: ما ۱۰ هدف را با ۵۰ تن بمب در باریکه غزه را هدف قرار دادیم.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این تجاوزها ، شهرک های صهیونیست نشین را موشک باران کردند.

همزمان واحد پدافندی نیروهای مقاومت فلسطین با موشک های زمین به هوای دوش پرتاب، با جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز غزه مقابله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی درپی پاسخ موشکی از جنوب لبنان به تجاوزگری صهیونیست ها در مسجد الاقصی، مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

حدود ۳۰ فروند موشک کاتیوشا عصر روز پنجشنبه از جنوب لبنان به شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی شلیک شد. این موشک ها واکنشی به جنایات و تجاوزگری روزهای اخیر صهیونیست ها علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در قدس اشغالی بود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها