یک کارشناس سیاسی تحلیل کرد:

سردرگمی صهیونیستها در برابر وسعت عملیات غزال های فلسطینی

شنبه 19 فروردين 1402 - 11:05

یک کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده است، اظهار داشت که تمام شواهد در فلسطین اشغالی حاکی از حضور مقاومت در تمام اراضی فلسطین و گسترش بیش از پیش عملیات های مقاومت است.

العالم- فلسطین اشغالی

"حمزه البشتاوی" در گفت‌وگو با برنامه "مع الحدث" العالم خاطرنشان کرد: آنچه آن را رژیم اشغالگر "گرگ‌های تنها" می‌نامد و امروز "غزال‌های فلسطینی" شده‌اند در تمام اراضی فلسطین، از شمال گرفته تا جنوب و کرانه باختری و قدس، پراکنده شده‌اند و دیگر تنها به یک منطقه در سرزمین محدود نیست، و اگر نگاه‌ها همواره به قدس دوخته می‌شود به این دلیل است که شهر قدس نقطه شروع در دفاع از مقدسات اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر با تحول بزرگی مواجه است، چرا که دیگر فقط با مشکل مواجه نیست بلکه اکنون در یک سردرگمی شدید قرار دارد، گفت: ارتش این رژیم از زمان تاسیس، دکترین رزمی به نام دکترین "قاطعیت سریع" را پیش می‌برد ولی بعد از شکست در سال ۲۰۰۰ در لبنان، دکترین "بازدارندگی" را مبنا قرار داد. در حالی‌که دکترین به اصطلاح بازدارندگی اکنون در برابر قدرت و حضور مقاومت و نیز وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مقاومت در داخل فلسطین و در مجاورت فلسطین در حال فرسایش است.

این کارشناس فلسطینی یادآور شد که سردرگمی سیاسی رژیم صهیونیستی بیشتر و بیشتر شده است؛ زیرا جنبش فلسطینی در مناطق سرزمین های سال ۱۳۴۸، در سخنین، ام الفحم، کفر قاسم و همچنین در مسجدالاقصی حضور دارد.

او تأکید کرد که حملات به جنوب لبنان و نواز غزه و از جمله به بساتین موز و لیمون در غزه گواهی بر ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی است و این رژیم از رویارویی با نیروهای مقاومت هراس دارد. نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم نیز به رغم برخورداری از حمایت اپوزیسیون و ارتش، ولی توان انجام هیچ کاری را ندارد و فقط شعار می‌دهد.

حمزه البشتاوی گفت: تمام شواهد در داخل فلسطین حاکی از گسترش روزافزون عملیات مقاومت است، هر چند عملیات‌ها، فردی است ولی مرتبط با اراده و خواست تمام ملت فلسطین است و تنها، گزینه یک فرد( مجری عملیات) نیست.

پربیننده ترین خبرها