هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد

دوشنبه 21 فروردين 1402 - 14:43

هتک حرمت شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد به نحوی که، صبح امروز ۷ گروه از شهرک‌نشینان، تحت حمایت نیروهای اشغالگر، به این مسجد یورش بردند.

العالم- فلسطین اشغالی

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم در فلسطین گزارش داد: مسجدالاقصی روزانه شاهد یورش‌های گسترده صهیونیست‌هاست، نظامیان اشغالگر از بامداد امروز تدابیر سختگیرانه‌ای را به منظور جلوگیری از ورود فلسطینیان به این مکان مقدس اتخاذ کرده‌اند.

بنابر این گزارش، از بامداد امروز (دوشنبه) بیش از ۱۳۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده‌اند.

در همین زمینه، نیروهای اشغالگر شهرک "حواره" را کاملا مسدود کرده و مانع از ورود فلسطینیان و روزنامه‌نگاران به این شهرک شدند؛‌ اقدامی که با هدف تسهیل یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی صورت می‌گیرد.

در واکنش اما، گروه‌های فلسطینی خواستار مقابله با این یورش‌ها شده‌اند. تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرده که زمان حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین در برابر تجاوزهای رژیم اشغالگر فرا رسیده است.

در تحولی دیگر، ۱۵ خاخام یهودی تندرو در نامه‌ای به "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر و "ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، خواستار دادن اجازه به شهرک‌نشینان یهودی برای قربانی کردن در مسجد الاقصی در عید پسح و پرداخت جایزه ۵ هزار و ۵۰۰ دلاری برای کسانی شدند که موفق به انجام قربانی شوند.

پربیننده ترین خبرها