مقام حزب‌الله: اسرائیل دیگر توان حمله به نوار غزه را ندارد

مقام حزب‌الله: اسرائیل دیگر توان حمله به نوار غزه را ندارد
سه شنبه 22 فروردين 1402 - 00:28

یک عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان دوشنبه شب گفت: اسرائیل دیگر قادر نیست به نوار غزه حمله کند.

العالم-لبنان

«حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان که در سخنانی در مراسم چهل و سومین سالگرد شهادت سید محمد باقر صدر در شهرک انصار بر انسجام همه جبهه‌های دفاع از مقدسات اسلامی و مسائل مسلمانان تاکید کرد و افزود: مسجدالأقصی و آرمان ملت فلسطین تنها مختص فلسطینی‌ها نیست.

وی گفت: آنچه که دیروز درخصوص تعدی توجیه ناپذیر صهیونیست‌های بزدل علیه نمازگران بی دفاع انجام دادند، احساسات مسلمانان و جوامع بشری را صرف نظر از اعتقادات‌شان جریحه‌دار کرد.

البغدادی در باره شرایط داخلی لبنان نیز تصریح کرد : مردم از مقاماتی که فقط به فکر خودشان هستند و ثبات کشور و درد مردم برای آنها هیچ اهمیتی ندارد؛ نفرت دارند.

وی ادامه داد: آنچه برای این مسؤولان مهم است، تنها رضایت آمریکا و انجام برنامه‌های کینه توزانه و پر از نفرت آنهاست.

البغدادی در پایان تنها راه‌ برون رفت بحران لبنان را بازگشت به گفت‌وگوی جدی در داخل کشور و در نظر گرفتن مصلحت این کشور و خارج شدن از بحران معیشتی لبنانی‌ها دانست.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز بعد از ظهر دوشنبه تاکید کرد که صهیونیست‌ها با ادامه تجاوزات روزافزون خود علیه ملت فلسطین به سمت شکست پیش می‌روند و در مقابل فلسطینی‌ها نیز به راز پیروزی پی برده‌اند.

مناطق شمالی فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیست نشین طی روزهای اخیر شاهد حملات موشکی چند جانبه از خاک سوریه، لبنان و نوار غزه و همچنین عملیات‌های ضد صهیونیستی در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی بوده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها