اقامه نماز عشاء و تراویح در مسجدالاقصی در شب بیست و یکم ماه رمضان + فیلم

اقامه نماز عشاء و تراویح در مسجدالاقصی در شب بیست و یکم ماه رمضان + فیلم
چهارشنبه 23 فروردين 1402 - 09:49

ده ها هزار فلسطینی با وجود ایجاد محدودیت های مستمر توسط نظامیان اشغالگر، به عبادت و اعتکاف در مسجد الاقصی در قدس اشغالی ادامه می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع محلی اعلام کردند که شهروندان فلسطینی پس از اقامه نماز مغرب در صحن های مسجد الاقصی افطاری خوردند و در مسجد نماز عشا و تراویح (نمازهای جماعت اهل سنّت پس از نماز مغرب ویژه شب های ماه رمضان) اقامه کردند.

با وجود اعمال محدودیت ها توسط اشغالگران، هزاران فلسطینی برای اقامه نماز در مسجدالاقصی تجمع می کنند.
با وجود یورش شهرک نشینان یهودی و هتک حرمت مسجدالاقصی، ملت فلسطین از مقابله با شهرک سازی و یهودی سازی اماکن مقدس، عقب نشینی نکرده اند و همچنان در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان به اعتکاف در مسجد الاقصی ادامه می دهد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» توده‌های مردم فلسطین را به بسیج عمومی برای اقامه نمازهای یومیه و اعتکاف در مسجدالاقصی و دفاع از آن فراخواند.
این جنبش به اشغالگران هشدار داد از هرگونه حماقت و اقدام علیه مسجدالاقصی و امنیت نمازگزاران در آن پرهیز کنند و تاکید کرد که شکستن حرمت مقدس این مسجد، تهدیدی برای امنیت و صلح در منطقه و حمله به ایمان همه مسلمانان است.

این جنبش از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی خواست که مسئولیت خود را برای متوقف کردن تجاوزات اشغالگران و دولت فاشیستی آن به مسجد الاقصی، بر عهده گیرند.

صبح جمعه صدها شهرک نشین افراطی تحت حمایت شدید نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

پربیننده ترین خبرها