درگفتگو با العالم تشریح شد:

راز عقب نشینی رژیم اشغالگر از تجاوزات اخیر به مسجدالاقصی

راز عقب نشینی رژیم اشغالگر از تجاوزات اخیر به مسجدالاقصی
پنج‌شنبه 24 فروردين 1402 - 16:56

کارشناس آگاه به مسایل رژیم صهیونیستی، گفت: دستیابی حماس لبنان به موشک های راهبردی دوربرد با هدف گیری بالا ، رژیم اشغالگر را به عقب نشینی از تجاوزات خود به مسجد الاقصی مجبور کرد.

العالم فلسطین

محمد مصالحه در گفت و گو با برنامه الحدث شبکه خبری العالم اظهار داشت: تصمیم کابینه رژیم اسرائیل مبنی بر عقب نشینی از حمله به مسجد الاقصی، اگرچه پس از اختلاف نظر در میان وزرای صهیونیست صورت گرفت، اما برای جلوگیری از خسارت بزرگتر بود.

وی افزود: بینی رژیم صهیونیستی در این موضوع به خاک مالیده شد، زیرا سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شین بت) و بخشی از وزرای صهیونیست در تلاش بودند تا بخشی از بازدارندگی از دست رفته را بازگردانند، اما مجبور به عقب نشینی شدند.

این کارشناس مسائل اسرائیل گفت: دو روز پیش از تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرد که حماس لبنان از طریق ایران به موشک های راهبردی دوربرد با هدف گیری دقیق دست یافته است، این مساله نشان داد که اعتماد رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم مشارکت لبنان در یکپارچه کردن میادین جنگ خیالی خام بیش نبود.

مصالحه تاکید کرد، "اسرائیل" با اقدامات نسجیده خود در یورش به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران و معتکفان فلسطینی که با واکنش مردم و مقاومت فلسطین مواجه شد، تمام نیروهای ذخیره خود را خسته و فرتوت کرد.

پربیننده ترین خبرها