روز جهانی قدس؛

مسئول یمنی: محور مقاومت شیوه های درگیری با رژیم صهیونیستی را ترسیم کرد

شنبه 26 فروردين 1402 - 13:09

مشاور شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که دیدگاه‌های رهبران محور مقاومت در مراسم روز جهانی قدس امسال، اشکال درگیری با رژیم صهیونیستی در مرحله بعدی را مشخص کرد.

العالم- فلسطین

"محمد المفتاح" در گفت‌وگو با تلویزیون العالم خاطرنشان کرد: دیدگاه‌هایی که رهبران محور مقاومت امسال در مراسم روز جهانی قدس اخیر مطرح کرده‌اند اشکال و مشخصات درگیری با رژیم صهیونیستی و نظام‌های استعمارگر و حامی این رژیم را ترسیم کرد.

المفتاح گفت: ما تصمیم به رویارویی قاطع با دشمن صهیونیستی را گرفته‌ایم و هر کاری از دستمان بر آید انجام می‌دهیم و با امکانات موجود، آماده رویارویی با دشمن هستیم.

او ضمن تاکید بر آمادگی تمام‌عیار محور مقاومت برای رویارویی با دشمن، خاطرنشان کرد: آنچه سران محور مقاومت مطرح کردند، اشکال نبرد پیش رو را ترسیم کرد که انشالله از قدس و کرانه باختری شروع می‌شود.

المفتاح تأکید کرد: فلسطینیان در قدس و کرانه باختری می‌توانند رژیم اشغالگر را مجبور به عقب‌نشینی کنند همانطور که مقاومت، آن را به عقب‌نشینی و فرار از لبنان مجبور کرد.

این مقام یمنی با اشاره به تجربیات ملت یمن از ۸ سال جنگ تمام‌عیار ائتلاف سعودی- اماراتی علیه یمن، بر حمایت یمنی‌ها از ملت فلسطین در آزادسازی مقدسات و وارد کردن سخت‌ترین ضربه و شکست به رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

او گفت‌: ملت یمن همانطور که با صبر و مقاومت در جنگ اخیر پیروز شده‌اند آرزوی مشارکتی فعال و قوی در پیروزی بزرگ فلسطین دارند که بزرگ‌ترین و محوری‌ترین قضیه جهان عرب و اسلام است.

پربیننده ترین خبرها