روز جهانی قدس؛ هشتگ "کرانه باختری و سپر قدس" در جهان اسلام ترند شد

روز جهانی قدس؛ هشتگ
شنبه 26 فروردين 1402 - 22:31

هشتگ # کرانه – سپر – قدس همزمان با روز جهانی قدس در سراسر جهان اسلام ترند شد.

العالم- داغ‌های مجازی

کرانه باختری فلسطین با خون شهدایش و اعتکاف مردمش در مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان مانند سپری برای جلوگیری از هتک حرمت قدس عمل کرده است.

از ابتدای سال 2023 تاکنون 98 فلسطینی در کرانه باختری برای دفاع از قدس به شهادت رسیدند آنهم در برابر دشمن صهیونیستی که کوشید مانع اقامه نماز فلسطینیان در مسجدالاقصی شود.

جوانان بی‌دفاع کرانه باختری فلسطین برای یاری مسجدالاقصی شتافتند و با خون پاک خود، میدان‌های نبرد را داغ کردند و متعهد شده‌اند که از اشغالگران به دلیل جنایات در جنین و نابلس انتقام خواهند گرفت.

عدی التمیمی، خیری علقم و حسین قراقع جزو پیشگامان در عملیات‌های استشهادی شدند. این همبستگی مثال‌زدنی فلسطینیان در آگوست گذشته باعث ایجاد وحدت یکپارچه شده است به نحوی که گردان‌های غزه نبردی را برای انتقام از خون‌های شهدای جنین آغاز کردند.

هشتگ کرانه باختری سپر قدس است در توییتر و بیشتر شبکه‌های اجتماعی ترند شده است تا تاکیدی بر این واقعیت باشد که مسلمانان در تمام کشورهای جهان برای یاری قدس می‌شتابند و اعلام می‌کنند که کرانه باختری سپر حفاظتی قدس است، نبرد فراگیر نزدیک شده است و رژیم صهیونیستی زیر قدم‌های قهرمانان فلسطینی از هم خواهد پاشید.

در راستای همبستگی ملت‌های عربی با ملت فلسطین و قدس، هشتگ #قدس، در روز جهانی قدس، در سوریه، عمان، اردن، الجزایر و بسیاری از دیگر کشورها ترند شده است.

پربیننده ترین خبرها