مقامات کشورهای منطقه عید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفتند

مقامات کشورهای منطقه عید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفتند
شنبه 2 ارديبهشت 1402 - 16:36

شماری ازسران و مقامات کشورهای اسلامی و منطقه عید سعید فطر را به رییس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سلطان عمان عید فطر را گفت

سلطان عمان در پیامی عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم ایران تبریک گفت.

سلطان هیثم بن طارق آل سعید در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه مفتخرم مراتب تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت عید فطر خدمت جنابعالی ابراز کنم، تصریح کرد: از خداوند متعال برای امت اسلامی و مردم ایران خیر و برکت و شادکامی در این مناسبت‌ها مسئلت داریم.

پیام تبریک نائب امیر کویت به آیت‌الله رئیسی به مناسبت عید فطر

نائب امیر کویت در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.

مشعل الاحمد الجابر الصباح نائب امیر کویت در پیامی به آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: در حالی که امت اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را جشن می‌گیرند مایه خرسندی است که خالصانه‌ترین تبریک‌ها و تهنیت‌ها را به جنابعالی ابراز نمایم و صادقانه از پروردگار متعال درخواست نمایم که این مناسبت خجسته و امثال آن را همراه با سلامتی و تندرستی و پیروزی بر جنابعالی و همچنین همراه با پیشرفت و سربلندی و رشد بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ملت دوست آن و همراه با خیر و برکت بر امت اسلامی پرشکوه‌مان بازگرداند.

پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی عید سعید فطر را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفت.

سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس جمهور ازبکستان فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت

رئیس جمهور ازبکستان در پیامی با قدردانی از تلاش‌های دکتر رئیسی برای ارتقای روابط فیمابین، فرارسیدن عید سعید فطر را به ایشان و مردم ایران تبریک گفت.

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در پیامی با تبریک فرارسیدن عید فطر، عید نیکوکاری، سخاوت، مهرورزی و مروت، به آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و مردم کشورمان تصریح کرد: با ارزیابی عالی خدمات بی‌نظیر جنابعالی در جهت ارتقای کیفی روابط فیمابین ازبکستان و ایران، اطمینان کامل دارم که با تلاش‌های مشترک می‌توانیم روابط چندوجهی را بیش از پیش گسترش بدهیم‌.

طی روزهای اخیر بسیاری از رهبران جهان از جمله نخست وزیر هند، رئیس جمهور آذربایجان، رئیس جمهور قزاقستان، رئیس جمهور تاجیکستان، رئیس و نواب رئیس دولت امارات متحده عربی و نائب امیر کویت در پیام های جداگانه فرارسیدن عید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفته اند.

پربیننده ترین خبرها