شهادت نوجوان 17ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست+ ویدیو

شهادت نوجوان 17ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست+ ویدیو
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 - 10:40

نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه «عقبه جبر» در مرکز کرانه باختری یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند و شش نفر دیگر را زخمی کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که «جبریل محمد اللدعه» نوجوان هفده‌ساله فلسطینی براثر جراحات وارده در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه «عقبه جبر» در جنوب اریحا (مرکز کرانه باختری) به شهادت رسیده است.

فلسطینشمار زیادی از نظامیان صهیونیست با ورود ناگهانی به اردوگاه عقبه‌جبر چند خانه را در این اردوگاه محاصره کردند. به دنبال این اقدام، جوانان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند و جبریل محمد اللدعه با گلوله جنگی هدف قرار گرفت. نظامیان صهیونیست همچنین شش فلسطینی دیگر را زخمی کردند که وضعیت سه نفر از آن‌ها خطرناک گزارش شده است.

شهادتنیروهای امدادی بلافاصله مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند و ساعاتی بعد، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای شهادت اللدعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را اعلام کرد.

«عید براهمه» مدیر مرکز اسرا در اریحا به خبرگزاری فلسطین (وفا) گفت که نیروهای اشغالگر پس از ورود به اردوگاه عقبه‌جبر «احمد جهاد ابوالعسل» دبیر جنبش «فتح» و «احمد جابر وهدان» را دستگیر کردند.

با شهادت این جوان فلسطینی در اریحا، شمار شهدای فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیوینست از ابتدای سال جاری به 106 نفر رسید.

پربیننده ترین خبرها